øv dag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
0 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

liwsmor

det hele starter med, jeg bliver vække af en sms fra kæresten. og så ser jeg på klokken, fuck er klokken så meget og jeg skal være hos lægen om 30 med liw.. godt så .. jeg skynde mig gør mig klar ned henter barnevogn og så liw i tøjet altså det ville sige hun sov stadig så hun beholdet natdragt på og så i køreposen. ja så det ville sige fuck kun 20 min til komme der op. vi gik lidt stærkt, og liw sov bare videre. da vi kommer op var der var 2 min hun skulle være ind.. puha vi nåede det.. vi kommer ind og liw vågner op og bliver kigget på osv. så tjekker hun hendes øre, fedt vaske i ørerne. tak (jeg været ørebarn og er så stadig men må kaldes ørevoksen ) jeg få afvide hvad vi skal gøre osv. så skal vi på vægten 6,8 what, i onsdag hos sp var hendes vægt 7,4 har hun tabt sig? hvordan det ? og sp siger at hun føler med alm børn og er alm. men nu siger lægen hun er undervægtige og vi skal tag mere mad i hende. åhh jeg bliver helt ked. prøver for fat i sp så jeg kan få hendes vægt på den vægt hun plejer. 

ja hvad kommer resten af dagen ikke til at være . jeg er helt klam inde i, må jeg nu tag i svømmehallen, og selvom hun mega glad for det og hvad med sove ude hun må jo ikke for træk . åh jeg bliver helt underlig mor. 

hvad mon resten af dagen bringer.. glæder mig til zumba i aften så jeg kan blive glad..

hav en skøn dag , havde bare burg for komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.