Så er vi skisme igang!! :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

MissGeoh

Var ved gynækolog kl 10.30 hvor hun sagde min henvisning var pga smerter i underlivet..

MEN MEN MEN, så siger jeg at jeg troede det var fordi vi skulle igang med projekt baby..

NÅÅÅ, jamen det kan vi da også godt.. SÅ jeg fik lavet undersøgelse, og jeg har FIN passage!! WEE!!

Så jeg fik en recept på metformin og nogle andre piller som jeg skal igang med allerede IDAG!

Og så skal vi prøve på den normale måde i 1-2 måneder og ellers bliver det en insemination..

WUUB WUUB, hvor er det bare vildt.. NU går det bare stærkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

MamaLook

Fedt!  Dejligt for jer, tillykke!

Anmeld

15. marts 2011

MissGeoh

Mirakel skriver:

Fedt!  Dejligt for jer, tillykke!

Tusinde tak.. Havde slet ikke troet at det  kunne gå SÅ hurtigt lige pludselig..

Anmeld

15. marts 2011

Sunflower

Hvor herligt Det er bare så rart at komme igang og hvor er det fedt at i allerede kan starte nu Har i været igennem udredning siden det går så hurtigt?

Pøj pøj til jer

Anmeld

15. marts 2011

MissGeoh

Sunflower skriver:

Hvor herligt Det er bare så rart at komme igang og hvor er det fedt at i allerede kan starte nu Har i været igennem udredning siden det går så hurtigt?

Pøj pøj til jer

Jamen vi ringede faktisk bare til gyn og fik en tid.. 

Og så kom vi derind i dag, og så skulle jeg have haft en NY tid til at de kunne tjekke mine æggeledere..

Men så gjorde hun det i dag..

Og så sagde hun at jeg kunne gå igang i dag fordi jeg ikke havde haft ÆL endnu..

Det skal lige siges at jeg fik for omkring 5 år siden konstateret PCOS..

Anmeld

15. marts 2011

Sunflower

MissGeoh skriver:

Jamen vi ringede faktisk bare til gyn og fik en tid.. 

Og så kom vi derind i dag, og så skulle jeg have haft en NY tid til at de kunne tjekke mine æggeledere..

Men så gjorde hun det i dag..

Og så sagde hun at jeg kunne gå igang i dag fordi jeg ikke havde haft ÆL endnu..

Det skal lige siges at jeg fik for omkring 5 år siden konstateret PCOS..

Hvor er det fedt Meget effektivt! Da jeg skulle have undersøgt om der var fri passage blev jeg henvist til sygehuset - hvis ikke jeg husker helt galt måtte jeg vente 1 1/2 måned før jeg kunne komme til

Anmeld

15. marts 2011

MissGeoh

Sunflower skriver:

Hvor er det fedt Meget effektivt! Da jeg skulle have undersøgt om der var fri passage blev jeg henvist til sygehuset - hvis ikke jeg husker helt galt måtte jeg vente 1 1/2 måned før jeg kunne komme til

Hold da fast.. Det var alligevel længe og gå at vente.. Men jeg var bare så heldig sagde hun, at jeg ikke havde have ÆL endnu, så det var derfor hun bare kastede os ud i det med det samme.. Istedet for at vi skulle gå og vente 1 månede mere..

Anmeld

15. marts 2011

LRJ

ih fedt søde  

håber det lykkes snart 

Anmeld

15. marts 2011

MissGeoh

Lone H. skriver:

ih fedt søde  

håber det lykkes snart 

Taak smukke.. 

Det håber jeg bestemt også.. Kunne bare være SÅ dejligt..

Og endnu bedre hvis det kunne lade sig gøre i de 2 måneder hvor vi bare skal hygge normalt..

Jeg glæder mig allerede til at jeg skal tage metformin i aften..

Anmeld

15. marts 2011

Tina&Laura

MissGeoh skriver:

Var ved gynækolog kl 10.30 hvor hun sagde min henvisning var pga smerter i underlivet..

MEN MEN MEN, så siger jeg at jeg troede det var fordi vi skulle igang med projekt baby..

NÅÅÅ, jamen det kan vi da også godt.. SÅ jeg fik lavet undersøgelse, og jeg har FIN passage!! WEE!!

Så jeg fik en recept på metformin og nogle andre piller som jeg skal igang med allerede IDAG!

Og så skal vi prøve på den normale måde i 1-2 måneder og ellers bliver det en insemination..

WUUB WUUB, hvor er det bare vildt.. NU går det bare stærkt..

Tillykke med det smukke  ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.