Min datter har børnesår og virus på lungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

Så var vi forbi lægevagten i går/nat.opdaget et sår under hendes underarm i mandags der er så derefter komme en masse..Det var så børnesår og hun har hoste  og været snotte siden da også og blev tjekke hos egen læge i torsdags nu bleve hun lige tjekke igen i går og der var lidt på lungerne dog var ørne super fine..
Så nu her kl:10 kan vi hente salven så skal jeg ringe til vuggestuen i morgen og hun må jo så med til tandlægen i morgen og med mig på sygehuse torsdag ikke så meget af gøre hved det.
Knusss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Sikke da en omgang. God bedring til hende

Anmeld

13. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

jo tak*SSS*..Sådan er det bare med de små

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

hold da op det var en omgang hun har fået sig der..
håber hun snart bliver rask igen

Anmeld

13. oktober 2008

twinboys

Åhhh pus dog sikke en kæmpe omgang og det børnesår har jeg hørt er meget svært at komme af med...

Husk at i ikke må bruge samme håndklæde og skift alt hendes tøj hver dag og husk endelig god håndhygiene

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

takker nu syntes jeg så jeg kender en del til sygdommer osv.. min søn var tit syg så tager det ret rolig.
Benjamin have skoldkoppe i marts 2003 så kender pyha også til den smidt som sygdom.
Dog  lidt øv  og stress pga jeg skal en del lige den uge her - i morgen.
Men har snakke med min mor hun ville godt  kommer og passer børne enten i morgen eller mødes med mig og børne i roskilde onsdag..
I dag skulle jeg til tandlæge alle 3 børne med pga jeg ikke har kørekort og ligge langt væk måtte mannden jo køre.Onsdag i statsforvaltningen i roskilde kl 9, Torsdag på sygehuse med mit underliv kl:12.30 i slagelse og derefter fogderetten omkring min datter kl:14 og fredag møde her hjemme pyha en ugeeee + ferie med børne hjemme....

Anmeld

13. oktober 2008

Pia.

Lille pus.... god bedring med hende... Hvordan får man børnesår ?

Knus Pia.

Anmeld

13. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

jo tak det går fint hun har ikke de vilde 8-10 stk i venstre side meste under armen og lidt ned langs siden.
men hun sover en del mere ind hun plader både om natten og især til middag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.