Hvor mange sutteflasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Sitrani

Hej piger..

Har lige et lille spørgsmål...

Når man nu ikke ved hvordan amning osv. kommer til at gå, og om man får brug for sutteflasker fra starten, hvad gør man så?

Ventede I med at købe sutteflasker til I så hvordan og hvorledes, eller købte I nogle på forhånd? Går ud fra at man kommer til at bruge nogen uanset hvad???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

henh01

Jeg købte 2 inden.. Da amningen så gik i stå købte jeg ikke mindre end 20 flasker - så jeg var sikker på jeg havde nok Må dog indrømme at 10 i alt er rigeligt! Har max 8 i brug til et helt døgn

Anmeld

15. marts 2011

AnneBJ

Jeg har købt én... de første par dage skal man jo helst ikke give dem en, men istedet give MME af et snapseglas, for ikke at ødelægge sutteteknikken til amning... Jeg tror det er et spørgsmål om temperament, og det kan altid lade sig gøre at skaffe en sutteflaske - næsten...

Anmeld

15. marts 2011

Chr-Hei

STN skriver:

Hej piger..

Har lige et lille spørgsmål...

Når man nu ikke ved hvordan amning osv. kommer til at gå, og om man får brug for sutteflasker fra starten, hvad gør man så?

Ventede I med at købe sutteflasker til I så hvordan og hvorledes, eller købte I nogle på forhånd? Går ud fra at man kommer til at bruge nogen uanset hvad???

Har godt nok ikk født endnu men jeg har købt to sutteflasker samt fået en fra Matas babypakke... Det kommer jo nok i brug på et tidspunkt

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

Heidi-ra skriver:

Har godt nok ikk født endnu men jeg har købt to sutteflasker samt fået en fra Matas babypakke... Det kommer jo nok i brug på et tidspunkt

ok...jeg har fået 1 fra min søster i gave, og regner med at købe et par stykker ud over det...

Har også tilmeldt mig matas babypakke - hvornår får man den tilsendt???

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

AnneBJ skriver:

Jeg har købt én... de første par dage skal man jo helst ikke give dem en, men istedet give MME af et snapseglas, for ikke at ødelægge sutteteknikken til amning... Jeg tror det er et spørgsmål om temperament, og det kan altid lade sig gøre at skaffe en sutteflaske - næsten...

Ok.... Jeg regner skam også bare med, at jeg bare ammer og det kører derudaf... hehe.. så kan jeg altid købe flere, hvis den lille vil have flaske i stedet..... kan man ikke "bare" pumpe mælk ud fra brystet og give den lille i stedet for MME???

Anmeld

15. marts 2011

Chr-Hei

STN skriver:

ok...jeg har fået 1 fra min søster i gave, og regner med at købe et par stykker ud over det...

Har også tilmeldt mig matas babypakke - hvornår får man den tilsendt???

Den skal du selv hente i en Matas butik du skal bare have dit clubkort med (:

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

Heidi-ra skriver:

Den skal du selv hente i en Matas butik du skal bare have dit clubkort med (:

Nå, for dælen... troede man fik den tilsendt, når man meldte sig ind i babyklubben... men så skal jeg da liiiige ned og hente sådan én i dag 

Anmeld

15. marts 2011

Chr-Hei

STN skriver:

Nå, for dælen... troede man fik den tilsendt, når man meldte sig ind i babyklubben... men så skal jeg da liiiige ned og hente sådan én i dag 

Hehe troede jeg også med mange af pakkerne men så luksus er det ikke

JA er da med tage det hele med

Anmeld

15. marts 2011

Dittemor26

Jeg havde ikke købt nogen. Satsede på at amningen kom til at køre, og ellers så er det jo et lille snapseglas der anbefales. De skal nok hjælpe dig på sygehuset hvis der er brug for sutteflasker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.