En side som kan stærkt anbefales, også på wubbenub!! (sut)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.391 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Lillefe

Hej med jer!

jeg vil lige anbefale et sted jeg handlede i fredags... jeg skulle have en wubbanub.. (en bamse med sut) som i øvrigt er den mest brugte allerede herhjemme og kan stærkt anbefaldes man kan få den i alle mulige dyr kan lige vise et billede frem af den vi købte og en af de andre Til børn som har problemer med tommelfingeren eller ikke er så gode til sutter!

Og så vil jeg anbefale en super god side som jeg købte den hos.. de har en super service..! de havde problemer med deres maskine til at trække penge fredag.. og så spurgte jeg mandag om jeg ville have den tirsdag.. så sagde de at hvis jeg så gerne ville have den så kunne de da lige komme forbi med den om eftermiddagen!!  top service!! og man kan handle andre ting derinde også. her er linket! og så er det med Gratis levering!!!

http://www.atlanticbabygroup.com/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Pige2009

Perl skriver:

Hej med jer!

jeg vil lige anbefale et sted jeg handlede i fredags... jeg skulle have en wubbanub.. (en bamse med sut) som i øvrigt er den mest brugte allerede herhjemme og kan stærkt anbefaldes man kan få den i alle mulige dyr kan lige vise et billede frem af den vi købte og en af de andre Til børn som har problemer med tommelfingeren eller ikke er så gode til r!

Og så vil jeg anbefale en super god side som jeg købte den hos.. de har en super service..! de havde problemer med deres maskine til at trække penge fredag.. og så spurgte jeg mandag om jeg ville have den tirsdag.. så sagde de at hvis jeg så gerne ville have den så kunne de da lige komme forbi med den om eftermiddagen!!  top service!! og man kan handle andre ting derinde også. her er linket!

http://www.atlanticbabygroup.com/

Tak for tip

Anmeld

15. marts 2011

Lillefe

Tak for tip

helt i orden.,.. det er bare så dejligt når man får en super oplevelse..  så blev da nød til at dele den!

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Perl skriver:

helt i orden.,.. det er bare så dejligt når man får en super oplevelse..  så blev da nød til at dele den!

Ja, da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.