Philippa skriver:
Hvor er du god, der skulle massere af Coca Cola til !? : ))
er det egentligt svært at lave de der bukser ??
Det skal lige siges, at jeg er nybegynder med syning : )
Hihi... Cola har været drivkraften når jeg har syet
Ej, jeg slaper helt af når jeg sidder med det... Hvis "de" bukser du omtaler er ballonbukserne, så nej, de er ikke svære. Jeg kan klart råde at købe Minikrea's mønster til ballonbukser, det er super nemt at finde ud af det, og når man har lavet easy modellen og er mere sikker har de nogen forskellige varitioner som man kan sy i stedet. Feks. Har jeg lavet de sorte i babyfløjl, altså den med dragen. Og ligeså dem til Lilje. De er easy modellen, fordi der kun er rib i linningen. En ny udfordring er så at lave en linning i samme stof (de sorte med sommerfugle, og de blå med sommerfugle) hvor du syer løbegange til elastik, så det er en elastik linning. Der er så mange fine variationer, og jeg elsker deres mønster.
Jeg lavede en anden af deres modeller, og da jeg havde lavet easy modellen ville jeg lave en af dem med varitioner og kunne bare ikke finde ud af det. Skrev en mail til dem om de ville forklare så jeg forstod, for jeg var helt tabt. Og et par dage senere fik jeg mail retur med sy instruktioner til hvordan de skulle laves. Så super service fra dem også 
Anmeld