hjælp til ogave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

mth1987

hej i smukke kvinder

jeg skal snart aflevere en opgave hvor jeg skal lave en træningsplan og træningspas til en fiktiv person. f. eks skiløber, svømmer osv.

det skal være indenfor:

anaerob

-

Hvis du skal yde rigtig meget på kort tid, vil du som regel træne anaerobt. Det går altså ud på at omsætte så meget energi som muligt per tidsenhed. Anaerob træning bruges ved meget intensive sportsgrene, hvor det er nødvendigt med hurtig energi.

aerob

- Gang
Løb og cykling uden spurt
Svømning
Aerobic
Dans

styrketræning

er der nogle der har lagt træningsplan og træningspas eller har lyst til at blive brugt som min fiktive person. der er ingen navne eller noget det er helt anonymt

det bare så jeg kunne få lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mth1987

den forsvandt lige lovligt hurtigt da

Anmeld

15. marts 2011

mth1987

slet ingen derude?

Anmeld

15. marts 2011

Dinna88

Jeg er ikke helt med på hvad du søger....

Men jeg har lagt mit eget styrkeprogram til en opgave med tilhørende teori. Det var en opgave tll 12

Anmeld

15. marts 2011

mth1987

Dinna88 skriver:

Jeg er ikke helt med på hvad du søger....

Men jeg har lagt mit eget styrkeprogram til en opgave med tilhørende teori. Det var en opgave tll 12

jeg søger en der dyrker lidt sport eller løber mm.

så jeg kan få lidt inspiration. og så ville det være perfekt hvis personen havde en træningsplan der var lagt.

Anmeld

15. marts 2011

Dinna88

mth1987 skriver:

jeg søger en der dyrker lidt sport eller løber mm.

så jeg kan få lidt inspiration. og så ville det være perfekt hvis personen havde en træningsplan der var lagt.

Kun til inspiration, eller hvad? Altså, du må gerne se mit træningsprogram, det fylder vist en 13 sider, 9 af dem er skema med selve programmet i. 

Anmeld

15. marts 2011

mth1987

Dinna88 skriver:

Kun til inspiration, eller hvad? Altså, du må gerne se mit træningsprogram, det fylder vist en 13 sider, 9 af dem er skema med selve programmet i. 

det sødt af dig.

men det er ikke det jeg søger. er nok bare ikke specifik nok i min forklaring.

jeg skal selv udarbejde em træningsplan og et træningspas og skrive opgave om en fiktiv person.

så jeg leder efter en person der laver noget. hvor jeg så kunne få lidt praktisk viden fra hende. da jeg ikke selv laver noget andet end alm. motion i et center

Anmeld

15. marts 2011

Dinna88

mth1987 skriver:

det sødt af dig.

men det er ikke det jeg søger. er nok bare ikke specifik nok i min forklaring.

jeg skal selv udarbejde em træningsplan og et træningspas og skrive opgave om en fiktiv person.

så jeg leder efter en person der laver noget. hvor jeg så kunne få lidt praktisk viden fra hende. da jeg ikke selv laver noget andet end alm. motion i et center

Nej, jeg forstod nemlig ikke helt hvad du søgte

Hvad er praktisk viden for dig? For jeg ved da måske noget.

Anmeld

15. marts 2011

mth1987

Dinna88 skriver:

Nej, jeg forstod nemlig ikke helt hvad du søgte

Hvad er praktisk viden for dig? For jeg ved da måske noget.

hvis du nu for eksempel er svømmer. så har du højst sandsynlig lagt en træningsplan. evt en træning med lidt styrke til armene der kan foregå i et motionscenter eller uden alt for mange redskaber.

eller som fodboldspiller har du måske nogle træningspas op til en kamp og sådan

Anmeld

15. marts 2011

Dinna88

mth1987 skriver:

hvis du nu for eksempel er svømmer. så har du højst sandsynlig lagt en træningsplan. evt en træning med lidt styrke til armene der kan foregå i et motionscenter eller uden alt for mange redskaber.

eller som fodboldspiller har du måske nogle træningspas op til en kamp og sådan

Nårh. Hm. Jeg er kun ved løb Og ridning, det kræver jo ikke andet. Så jeg kan desværre ikke hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.