cykelanhænger sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.031 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

mele

cykelanhænger købt fra ny til 1.100 kr (kvittering haves), kun brugt ca 6 mdr og er derfor yderst velholdt.

kan afhentes på falster/sydsjælland

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

spj

mele skriver:

cykelanhænger købt fra ny til 1.100 kr (kvittering haves), kun brugt ca 6 mdr og er derfor yderst velholdt.

Øv, at du bor så langt væk. Vi har lige snakket om, at vi snart skulle købe en så vi kan komme ud og cykle.

Anmeld

15. marts 2011

mele

nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du kommer fra, men den er jo en stor sag, så den kan ikke bare sådan lige transporteres og er sikker på portoen vil løbe op i rigtig meget.

men kig evt på dba.dk mon ikke du kan finde en nær dig der

Anmeld

15. marts 2011

Lou87

mele skriver:

Hvad er din mindstepris ??
Kommer fra Sorø - så sku nok bruge lidt i benzin også nemlig

Anmeld

15. marts 2011

spj

mele skriver:

nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du kommer fra, men den er jo en stor sag, så den kan ikke bare sådan lige transporteres og er sikker på portoen vil løbe op i rigtig meget.

men kig evt på dba.dk mon ikke du kan finde en nær dig der

Kommer fra København, så ja, det ville blive alt for dyrt i porto.

Har I ellers været glade for den og kan du anbefale at have børnene i sådan en vogn frem for bag på cyklen? Min datter er lige knap 11 måneder.

Anmeld

15. marts 2011

mele

kom med et bud....dem fra dba ligger fra 500 - 800 kr af samme type, afhængingt af stand

kan skaffe den til tappernøje dvs små 50 km fra sorø, hvis det gør en fordel, men det er jo stadig en del kørsel på vej

Anmeld

15. marts 2011

mele

spj: jeg vil klart anbefale sådan . jeg brugte den mens jeg var under uddannelse og indtil jeg fik job og dermed råd til to biler

syntes den er perfekt især hvis vejret er dårligt..det er også godt til fx at have indkøbsposer med, men selvfølgelig bliver den tungere og hårdere at cykle med jo flere bør og eller poser man har med....

hvis du bor i kbh kunne jeg forestille mig en christania cykel er en del bedre...den er dog meget tungere at køre med og uha meget mere dyr.... 

men som sagt tjek evt. på dba.dk mon ikke der er en i dit område som skal af med en...

Anmeld

15. marts 2011

spj

mele skriver:

spj: jeg vil klart anbefale sådan . jeg brugte den mens jeg var under uddannelse og indtil jeg fik job og dermed råd til to biler

syntes den er perfekt især hvis vejret er dårligt..det er også godt til fx at have indkøbsposer med, men selvfølgelig bliver den tungere og hårdere at cykle med jo flere bør og eller poser man har med....

hvis du bor i kbh kunne jeg forestille mig en christania cykel er en del bedre...den er dog meget tungere at køre med og uha meget mere dyr.... 

men som sagt tjek evt. på dba.dk mon ikke der er en i dit område som skal af med en...

Tak, det er rart at høre andres erfaringer.

Jeg ville helt klart også helst ha en nihola (staves) men de er bare så dyre også synes manden også det er latterligt at bruge så mange penge på en ladcykel, når jeg har en rigtig god cykel som sikkert vil fungere fint med en anhænger. Jeg ville bare heller cykle med barnet foran, så jeg hele tiden kan de hende ;-)

Anmeld

16. marts 2011

kiwilouise

mele skriver:

kom med et bud....dem fra dba ligger fra 500 - 800 kr af samme type, afhængingt af stand

kan skaffe den til tappernøje dvs små 50 km fra sorø, hvis det gør en fordel, men det er jo stadig en del kørsel på vej

jeg vil give 500 kr

jeg bor i nykøbing f så kan selv hente den

Anmeld

16. marts 2011

mele

kiwilouise: jamen for 500 kr og du henter den selv, så er den din

jeg har evt barsel til og med denne måned, så der kan jeg træffes stort set altid, hvis det er en fordel for dig.....

når nu vi bor i så tæt afstand på hinanden er du også velkommen til at komme og se den først, hvis du vil....

men skriv til mig så finder vi ud af....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.