Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Fru Nielsen

Kææææft hvor er jeg utålmodig.... Seriøst, jeg er kun 17+6 idag og jeg har allerede svært ved at vente til min lille tøs kommer til verden!

Jeg har alt hendes tøj i str 56-62 klar, dog ikke vasket endnu.

Mangler lige ny barnevogn og en ny tremmeseng. Begge ting fordi Mathias jo stadig bruger hans....

Glæder mig til at kunne gå i gang med hendes værelse....

Ihh altså, syntes ventetiden er frygtelig. Hvor er der længe til august..... Sådan har det ikke været SÅ tidlig med drengene!

Bare lidt ynk hefra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

noah3006

ja jeg kan godt følge dig...... jeg er nu 40+3 og synes virkelig min tålmodighed er brugt op.... især når man har gået og glædet sig såååååå længe. Men nyd det nu... jeg stopper også op og lige tænker at jeg skal nyde at jeg i mens storebror er i børnehave kan gøre hvad jeg vil og nyde roen. for kan jo når som helst (heldigvis) stå med en bebs i armene.

Men uha ja, kan sagtens forstå dig... Pøj pøj.

Anmeld

15. marts 2011

birthee

Så er der lang tid til august... Men man kan da altid tilfredsstille lidt af ens ventetid med at kigge på barnevogn - med mindre du har bestemt dig... Jeg synes jeg har ventet i så laaaang tid, og nu er der kun 3 uger til min termin - lige pludselig går tiden stærkt!!!

Anmeld

15. marts 2011

mariannemor1

Hej Fru Nielsen...

Kan altså godt forstå og følge dig. Jeg er selv 28 uger henne og selv skide utålmodig.

Jeg venter mig også en lille pige efter 2 dejlige drenge man glæder sig bare helt vild!.

Har også fået købt tøj til hende fra str 50-62 og hendes værelse som bliver et sommerfugle tema er jeg godt igang med. glæder mig for vildt til at vise det til baby.dk når det er færdigt..  Man må bare få tiden til at gå bedst mulig og nyde graviditeten.. vh Marianne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.