Har slet ikke tid :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

nilletøz

Ja som overskriften siger, så har jeg ikke tid til at sidde her på baby.dk nu, meeen jeg skulle bare liiiige en og tjekke, bare liiige hurtigt..

ja godt så, nu har jeg siddet her alt for længe, og har en masse jeg skal nå i dag, puuuuhaaa nu har jeg snart travlt!!!

Jeg skal i bad, gøre rent, lufte hund, hente Lukas, også sidder jeg bare her og dovner den..

Men det er jo sååå Hyggeliiiigt der her

Ej et lige gyldigt indlæg fra mig - er vidst afhæning af baby.dk og nok ikke den eneste

Rigtig god dag til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Frøken J.

nilletøz skriver:

Ja som overskriften siger, så har jeg ikke tid til at sidde her på baby.dk nu, meeen jeg skulle bare liiiige en og tjekke, bare liiige hurtigt..

ja godt så, nu har jeg siddet her alt for længe, og har en masse jeg skal nå i dag, puuuuhaaa nu har jeg snart travlt!!!

Jeg skal i bad, gøre rent, lufte hund, hente Lukas, også sidder jeg bare her og dovner den..

Ej et lige gyldigt indlæg fra mig - er vidst afhæning af baby.dk og nok ikke den eneste

Du er absolut ikke den eneste! Burde få morgenmad og så få dagens læsning overstået, men kommer ikke rigtig videre

Anmeld

15. marts 2011

Fru Nielsen

Kender problemet.... Hehe

Anmeld

15. marts 2011

nilletøz

Secrets skriver:

Du er absolut ikke den eneste! Burde få morgenmad og så få dagens læsning overstået, men kommer ikke rigtig videre

Tænkte jeg nok...

GUD Ja har ikke engang fået morgenmad endnu ups

Anmeld

15. marts 2011

nilletøz

Fru Nielsen skriver:

Kender problemet.... Hehe

Det tror jeg der er mange der gør...

Manden ringede for lidt siden, for at se at han er lidt senere hjemme, fint nok... han spurgte hvad jeg lavede, og svarede bare - det vil du ikke vide.. hans eneste kommentar var: BABY.DK!!!!

Anmeld

15. marts 2011

Lolli

nilletøz skriver:

Hahaha.. Kender det! Burde være på vej ud til hesten nu, men sidder her på baby.dk, mens vi "hyggeammer" i sofaen.  Fik jeg nævnt at vi stadig har nattøj på.

Anmeld

15. marts 2011

nilletøz

Lolli skriver:

Hahaha.. Kender det! Burde være på vej ud til hesten nu, men sidder her på baby.dk, mens vi "hyggeammer" i sofaen.  Fik jeg nævnt at vi stadig har nattøj på.

Åhhh det lyder også rigtig hyggeligt...

Hmmm du er ikke den eneste der har nattøj på

Kan slet ikke tag mig sammen i dag

Anmeld

15. marts 2011

Vidunderligeunger

jeg sidder her og skal læse religion og erhvervsøkonomi.. men er jeg kommer igang endnu?? nope!

Anmeld

15. marts 2011

Lolli

nilletøz skriver:

Åhhh det lyder også rigtig hyggeligt...

Hmmm du er ikke den eneste der har nattøj på

Kan slet ikke tag mig sammen i dag

En dag i nattøj er ALT for undervurderet.

Men nej, må afsted, så giver lige mig selv et los bagi - du må også godt få et!

Anmeld

15. marts 2011

Fru Nielsen

nilletøz skriver:

Det tror jeg der er mange der gør...

Manden ringede for lidt siden, for at se at han er lidt senere hjemme, fint nok... han spurgte hvad jeg lavede, og svarede bare - det vil du ikke vide.. hans eneste kommentar var: BABY.DK!!!!

Vi sad igår under aftensmaden og jeg fortalte vældig om en debat som havde kørt herinde.... Manden kigger så på mig og siger: Åhh Skat, det er godt du har baby.dk for ellers havde vi ikke haft noget at snakke om.... Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.