Medicin: Sertralin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.760 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Nenus

Der er vel ikke nogen herinde, der har prøvet at få Sertralin før?

- Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt erfaringer fra medicinen, om der er nogle bivirkninger der ligesom går igen?

Jeg tog den første pille imorges, og føler mig allerede rastløs og har rysten på hænderne

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Laulund87

Jeg tager Sertralin og har gjort det i 1,5år. Jeg har ingen bivirkninger haft og har stadig ikke. Jeg tager forresten 200 mg.

Står der i den der indlægsseddel at rysten på hænderne er normalt? Hvis det bliver for ubehageligt, ville jeg lige ringe til lægen

Anmeld

15. marts 2011

Nenus

Laulund87 skriver:

Jeg tager Sertralin og har gjort det i 1,5år. Jeg har ingen bivirkninger haft og har stadig ikke. Jeg tager forresten 200 mg.

Står der i den der indlægsseddel at rysten på hænderne er normalt? Hvis det bliver for ubehageligt, ville jeg lige ringe til lægen

Okay. - Jeg tager 50mg om morgenen, og får så Valdoxan 50mg inden sengetid. Der var du da heldig, at du ingen bivirkninger har haft!

Ja, det er en af de almindelige bivirkninger, og efter jeg skrev denne tråd er der også kommet kvalme, ubehag i benene og lidt maveproblemer. - Jeg skal åbenbart lige have en masse bivirkninger med det samme?

Anmeld

15. marts 2011

Laulund87

Nenus skriver:

Okay. - Jeg tager 50mg om morgenen, og får så Valdoxan 50mg inden sengetid. Der var du da heldig, at du ingen bivirkninger har haft!

Ja, det er en af de almindelige bivirkninger, og efter jeg skrev denne tråd er der også kommet kvalme, ubehag i benene og lidt maveproblemer. - Jeg skal åbenbart lige have en masse bivirkninger med det samme?

Ja de fleste oplever  jo en del bivirkninger i starten. Det skulle gerne forsvinde i løbet af nogle uger. Håber da for dig at det ikke varer for længe

Anmeld

15. marts 2011

Nenus

Laulund87 skriver:

Ja de fleste oplever  jo en del bivirkninger i starten. Det skulle gerne forsvinde i løbet af nogle uger. Håber da for dig at det ikke varer for længe

Tak

Og tak fordi du tog dig tid til at svare!

Anmeld

15. marts 2011

Laulund87

Nenus skriver:

Tak

Og tak fordi du tog dig tid til at svare!

Selvfølgelig

Anmeld

15. marts 2011

mulle7430

Nenus skriver:

jeg havde de samme bivikninger også rigtig dårlig mave og det passede altid efter 2 timer jeg havde taget dem blev jeg træt og fik meget tynd mave...det stod på i godt 4 uger  og luft i maven ...nu får jeg så seroplex en kopi og der er næsten ingen bivikninger kun kvalme så dem er jeg super glade for

Anmeld

15. marts 2011

Nenus

mulle7430 skriver:

jeg havde de samme bivikninger også rigtig dårlig mave og det passede altid efter 2 timer jeg havde taget dem blev jeg træt og fik meget tynd mave...det stod på i godt 4 uger  og luft i maven ...nu får jeg så seroplex en kopi og der er næsten ingen bivikninger kun kvalme så dem er jeg super glade for

Okay, dejligt at høre jeg ikke er den eneste!

- Bare lidt svært at sidde i skolen, når man har det sådan med alle de bivirkninger

Anmeld

15. marts 2011

mulle7430

Nenus skriver:

Okay, dejligt at høre jeg ikke er den eneste!

- Bare lidt svært at sidde i skolen, når man har det sådan med alle de bivirkninger

det kan jeg dælme godt forstå  håber snart du er over det

Anmeld

15. marts 2011

Nenus

mulle7430 skriver:

det kan jeg dælme godt forstå  håber snart du er over det

Tak skal du ha'!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.