Kan jeg tillade mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Moar2011

Go morgen damer

Ville lige høre jer ad, kan jeg godt tillade mig at ringe til jordemodercenteret og høre hvad dato'er der er fødselsforberedelse og rundvisning på sygehuset, selvom jeg skal til min jdm på fredag? .. og hvad kl kan man tillade sig at ringe ? ..

grunden til at jeg ville ringe og høre hvad dato'er hun kan tilbyde, er for at jeg og kæresten kan nå at snakke igennem hvilken dag der er bedst, da han jo er militæret og storset er væk hele maj og juni månede da de er på de gørgørende øvelser inden de skal i krig til August..

så han skal nemlig spørge om fri, til at tag med til fødselsforberedelse ..

Taak for rådet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig kan du det

Anmeld

15. marts 2011

Moar2011

MoarHvidovre skriver:

Ja, selvfølgelig kan du det

super - ville bare ikk virke latterlig hihi ..

hvad kl kan man tilade sig at ringe og høre ?

Anmeld

15. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Babyklar skriver:

super - ville bare ikk virke latterlig hihi ..

hvad kl kan man tilade sig at ringe og høre ?

Nu, hvis deres telefoner er åben - måske de har telefontid. Det havde de på Hvidovre. Hvis de har det kan du evt. finde noget på deres hjemmeside

Anmeld

15. marts 2011

Moar2011

MoarHvidovre skriver:

Nu, hvis deres telefoner er åben - måske de har telefontid. Det havde de på Hvidovre. Hvis de har det kan du evt. finde noget på deres hjemmeside

Okey det prøver jeg tak for hjælpen ..

Anmeld

15. marts 2011

Brams

Babyklar skriver:

Go morgen damer

Ville lige høre jer ad, kan jeg godt tillade mig at ringe til jordemodercenteret og høre hvad dato'er der er fødselsforberedelse og rundvisning på sygehuset, selvom jeg skal til min jdm på fredag? .. og hvad kl kan man tillade sig at ringe ? ..

grunden til at jeg ville ringe og høre hvad dato'er hun kan tilbyde, er for at jeg og kæresten kan nå at snakke igennem hvilken dag der er bedst, da han jo er militæret og storset er væk hele maj og juni månede da de er på de gørgørende øvelser inden de skal i krig til August..

så han skal nemlig spørge om fri, til at tag med til fødselsforberedelse ..

Taak for rådet

Selvfølgelig kan du tillade dig det

Du må tjekke telefontiden på nettet eller ringe til omstillingen og høre. Jeg ville helt sikkert ringe.

Anmeld

15. marts 2011

Moar2011

Brams skriver:

Selvfølgelig kan du tillade dig det

Du må tjekke telefontiden på nettet eller ringe til omstillingen og høre. Jeg ville helt sikkert ringe.

Tak for tippet har tjekket ,, glemmer jo helt at nettet ligger inde med mange sager

Anmeld

15. marts 2011

Brams

Babyklar skriver:

Tak for tippet har tjekket ,, glemmer jo helt at nettet ligger inde med mange sager

Ja alt kan jo nærmest findes frem i dag

Anmeld

15. marts 2011

Moar2011

Brams skriver:

Ja alt kan jo nærmest findes frem i dag

Ja, det tør siges hihi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.