smerter i benene uge 32+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

hej piger.

har på andet døgn nu haft smerter i mine lår og ben selv når jeg lægger ned og slapper af og haft ekstreme svedture og  generalt haft det skidt og dårlig mave .

nogen som har prøvet det og ved hvad det kan være eller som har gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

slet ikke nogen som har prøvet det ??

Anmeld

15. marts 2011

Persille83

Jeg har prøvet det efter jeg nåede uge 37. Det kom da jeg fik mere og mere vand i benene. Vand i benene startede allerede i uge 15, men efter uge 37 var den helt gal. Selv når jeg lå ned så havde jeg smerter i fødder, ben og hofter... av av. Det var et helvede når jeg skulle sove.

Selve smerten i hoften gik væk efter fødslen, mens benene og fødderne først forsvandt ca. 14 dage efter fødslen hvor jeg ikke længere havde vand i benene.

Kan huske jeg ofte tænke om det var blodprop for gud hvor gjorde det bare ondt....

Anmeld

15. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

Persille83 skriver:

Jeg har prøvet det efter jeg nåede uge 37. Det kom da jeg fik mere og mere vand i benene. Vand i benene startede allerede i uge 15, men efter uge 37 var den helt gal. Selv når jeg lå ned så havde jeg smerter i fødder, ben og hofter... av av. Det var et helvede når jeg skulle sove.

Selve smerten i hoften gik væk efter fødslen, mens benene og fødderne først forsvandt ca. 14 dage efter fødslen hvor jeg ikke længere havde vand i benene.

Kan huske jeg ofte tænke om det var blodprop for gud hvor gjorde det bare ondt....

tak for svar .
håber ikke at det er vand i benene , men ja gud hvor gør det ondt kan ikke sove uden a vågne mindst 3 gange om natten ..
Rigtig øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.