snik snak om bordpynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Kløver

nå tøser, modtager gerne gode råd om bordpynt og deslige til den store dag, og gerne også billeder, derudover har jeg kigget på de 2 slags pynt herunder, men er lidt i tvivl om det skal være kun bamserne eller begge dele, derudover skal der også være små sutte og rangler på bordet. hvad siger i tøser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

132319

Personligt er jeg slet ikke til alt det der tingel-tangel 

På bordet til Kamilles dåb var der 2 bloklys og en vase med to tulipaner. Smukt og enkelt 

Anmeld

14. marts 2011

132319

Hov, glemte at nævne at der til Hjaltes dåb var en vase med to forskellige blomster og små plastik elefanter strøget på bordet 

Anmeld

14. marts 2011

Kløver

MHK skriver:

Personligt er jeg slet ikke til alt det der tingel-tangel 

På bordet til Kamilles dåb var der 2 bloklys og en vase med to tulipaner. Smukt og enkelt 

hm ja havde overvejet at lave noget spændend eog kreativt, men da det er kroen som står for det meste, laver de blosmter og så får vi selv lov at vælge farve på duge og servietter, så synes næsten der skal være lidt der indikerer barnedåb, når man ikke selv kan lave noget spændende og kreativ borddækning

Anmeld

19. marts 2011

Pia1

Hej

Her er en butik med et enormt stort udvalg af pynt til dåben
http://www.dreamshop2u.dk/bordpynt_til_barnedåb_pige-c-92.html

Pia

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Maja84 skriver:

nå tøser, modtager gerne gode råd om bordpynt og deslige til den store dag, og gerne også billeder, derudover har jeg kigget på de 2 slags pynt herunder, men er lidt i tvivl om det skal være kun bamserne eller begge dele, derudover skal der også være små sutte og rangler på bordet. hvad siger i tøser

Ejjj hvor vildt i 2003 havde jeg storken på vores bord og ja de laves stadig... smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.