Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PiaR skriver:agnieszka skriver:vil lige dele med jer at vi har fået lejlighed er bare helt vild glad for det..det er ikke sjovt at bor på 4 sal med en baby som vokser og vokser og en dårlig ryg..så nu flytter vi i januar glæder mig vild til jeg skal endelig lave værelse til mathinus STORT TILLYKKE med den nye lejlighed... hvor er det dejligt for jer...Knus Pia.
agnieszka skriver:vil lige dele med jer at vi har fået lejlighed er bare helt vild glad for det..det er ikke sjovt at bor på 4 sal med en baby som vokser og vokser og en dårlig ryg..så nu flytter vi i januar glæder mig vild til jeg skal endelig lave værelse til mathinus
STORT TILLYKKE med den nye lejlighed... hvor er det dejligt for jer...Knus Pia.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbrittja men du siger bare til..men kun da eller tænke mig holde indflytterfest øv øvSå må du have barnepige på... Jeg kommerMajbritthmmm det er ikke så nemt kender ikke lige frem nogen som kan passe ham
twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbrittja men du siger bare til..men kun da eller tænke mig holde indflytterfest øv øvSå må du have barnepige på... Jeg kommerMajbritt
agnieszka skriver:twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbrittja men du siger bare til..men kun da eller tænke mig holde indflytterfest øv øv
twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbritt
twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbrittja men du siger bare til..men kun da eller tænke mig holde indflytterfest øv øvSå må du have barnepige på... Jeg kommerMajbritthmmm det er ikke så nemt kender ikke lige frem nogen som kan passe hamHar farmand ham slet ikke???
agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbrittja men du siger bare til..men kun da eller tænke mig holde indflytterfest øv øvSå må du have barnepige på... Jeg kommerMajbritthmmm det er ikke så nemt kender ikke lige frem nogen som kan passe hamHar farmand ham slet ikke???nej lige nu er han alt alt for lille til komme på besøg hos farmand desværre og sidste gang farmand var her var mathinus bange for ham
twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbrittja men du siger bare til..men kun da eller tænke mig holde indflytterfest øv øvSå må du have barnepige på... Jeg kommerMajbritthmmm det er ikke så nemt kender ikke lige frem nogen som kan passe hamHar farmand ham slet ikke???nej lige nu er han alt alt for lille til komme på besøg hos farmand desværre og sidste gang farmand var her var mathinus bange for ham åhhhh lille pus dog...Majbritt
agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbrittja men du siger bare til..men kun da eller tænke mig holde indflytterfest øv øvSå må du have barnepige på... Jeg kommerMajbritthmmm det er ikke så nemt kender ikke lige frem nogen som kan passe hamHar farmand ham slet ikke???nej lige nu er han alt alt for lille til komme på besøg hos farmand desværre og sidste gang farmand var her var mathinus bange for ham åhhhh lille pus dog...Majbrittjeg synes at det er virkelig træls og hans far blev meget ked af det men det er ligesom hans egen skyld...men det er lang tid til januar så må vi se om det bliver kakao med boller eller vodka med cola hehe
twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:agnieszka skriver:twinboys skriver:Nej tak til kaffe, men varm cacao og boller det kunne være skønt...Majbrittja men du siger bare til..men kun da eller tænke mig holde indflytterfest øv øvSå må du have barnepige på... Jeg kommerMajbritthmmm det er ikke så nemt kender ikke lige frem nogen som kan passe hamHar farmand ham slet ikke???nej lige nu er han alt alt for lille til komme på besøg hos farmand desværre og sidste gang farmand var her var mathinus bange for ham åhhhh lille pus dog...Majbrittjeg synes at det er virkelig træls og hans far blev meget ked af det men det er ligesom hans egen skyld...men det er lang tid til januar så må vi se om det bliver kakao med boller eller vodka med cola heheJa jeg er med på den...Majbritt
Janep skriver:Stort tillykke med lejligheden
hvor skal i flytte hen.....og så med en pejs?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128