FUck jeg glemte otrivellen i 10 min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

baby84

Hjælp tøser!!!

Jeg havde sat min alarm da jeg skulle tage otrivelle kl 21.45 idag, men tror i så ikke jeg blev optaget af noget andet og glemte det indtil kl var 21.55. ved godt det kun er ti min men havde forstået at den bare skulle tages præcist. kunne slå mig selv.

Er der nogen der har været dumme nok til at gøre det samme og kan det betyde noget? bør jeg mon kontakte klinikken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

AnneH

Det har jeg ikke prøvet.. men ja de siger godt nok at man skal være præcis med den... Men prøv at kontakte klinikken i morgen tidlig.

Er dog sikker på at det at det nok skal gå.

Anmeld

14. marts 2011

baby84

AnneH skriver:

Det har jeg ikke prøvet.. men ja de siger godt nok at man skal være præcis med den... Men prøv at kontakte klinikken i morgen tidlig.

Er dog sikker på at det at det nok skal gå.

det prøver jeg. det er simpelthen så dumt..arrrr

Anmeld

15. marts 2011

Sunflower

baby84 skriver:

Hjælp tøser!!!

Jeg havde sat min alarm da jeg skulle tage otrivelle kl 21.45 idag, men tror i så ikke jeg blev optaget af noget andet og glemte det indtil kl var 21.55. ved godt det kun er ti min men havde forstået at den bare skulle tages præcist. kunne slå mig selv.

Er der nogen der har været dumme nok til at gøre det samme og kan det betyde noget? bør jeg mon kontakte klinikken?

Hvis det betyder noget, mon ikke de så "bare" udsætter din tid med de 10 min?

Første gang jeg skulle insemineres skulle jeg tage den kl. 19.20 og hun gjorde meget ud af at det var vigtigt at det var på klokkeslet - da det så kom til stykket rykkede de min tid på klinikken med en hel time!!!

Så jeg tænker at det ikke gør den store forskel med de 10 min

Anmeld

15. marts 2011

Snefnug1984

Hmm jeg tror nu ikke det har den store betydning.. de 2 gange jeg har fået den har jeg bare fået den på klinikken, da ægget var 18 mm.. Det var ikke noget med på et bestemt tidspunkt.. Men vi sku selvfølgelig heller ikke insermineres, men alligevel. Tror nu ikke det er de 10 min. der gør forskellen..

Anmeld

15. marts 2011

baby84

Sunflower skriver:

Hvis det betyder noget, mon ikke de så "bare" udsætter din tid med de 10 min?

Første gang jeg skulle insemineres skulle jeg tage den kl. 19.20 og hun gjorde meget ud af at det var vigtigt at det var på klokkeslet - da det så kom til stykket rykkede de min tid på klinikken med en hel time!!!

Så jeg tænker at det ikke gør den store forskel med de 10 min

tak for det.. Har lige talt med dem og de rykker det bare lidt. Hun sagde det ikke betød det helt vilde. Pyha..

Anmeld

15. marts 2011

Sunflower

baby84 skriver:

tak for det.. Har lige talt med dem og de rykker det bare lidt. Hun sagde det ikke betød det helt vilde. Pyha..

Det var godt Årh hvor jeg også bare kender det der når man glemmer noget så vigtigt - man får bare lyst til at slå hovedet ind i væggen

Anmeld

15. marts 2011

AnneH

baby84 skriver:

Det var da dejligt.

Anmeld

15. marts 2011

oo

du har en halv times vindue til ovitrellen - det er i hvert fald det jeg fik at vide, så bare rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.