Bestille dåbskage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Worldwide

Er der mon en af jer super dygtige kagedamer der kunne hjælpe med en dåbskage? Eller har en ide om hvor dælen man kan bestille en - bager el. lign.? Bor i Ørbæk så må meget gerne være østfyn/sydfyn ell. Odense området

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

kamtok

Mileva skriver:

Er der mon en af jer super dygtige kagedamer der kunne hjælpe med en dåbskage? Eller har en ide om hvor dælen man kan bestille en - bager el. lign.? Bor i Ørbæk så må meget gerne være østfyn/sydfyn ell. Odense området

Laver de ikke sådan nogle i Ørbæk-bageriet? (Det spørger jeg kun om, fordi jeg er deres (Familien Muus') tidligere sommerbarnebarn)  Ørbæk har og vil altid have en helt speciel plads i mit 

Undskyld, det havde slet ikke noget med noget at gøre - måtte bare lige ud med det 

Anmeld

14. marts 2011

Manakauapo

Jeg bor i Nyborg

Anmeld

14. marts 2011

Worldwide

kamtok skriver:

Laver de ikke sådan nogle i Ørbæk-bageriet? (Det spørger jeg kun om, fordi jeg er deres (Familien Muus') tidligere sommerbarnebarn)  Ørbæk har og vil altid have en helt speciel plads i mit 

Undskyld, det havde slet ikke noget med noget at gøre - måtte bare lige ud med det 

Hehe, ved det faktis ikke - tænkte jeg lige ville høre herinde om der var nogle der kunne anbefale en bager eller måske havde mod på at lave den

Men uh ha, sikke nogle lækre fastalavnsboller de laver derinde:p

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

Mileva skriver:

Hehe, ved det faktis ikke - tænkte jeg lige ville høre herinde om der var nogle der kunne anbefale en bager eller måske havde mod på at lave den

Men uh ha, sikke nogle lækre fastalavnsboller de laver derinde:p

Gud hvor jeg dog savner sådan en rigtig god gammeldaws dansk bagerforretning - dem har vi ikke mange tilbage af i Kbh. 

Er i samme båd som dig, vil også prøve at høre en af kagekonerne her om de kan lave en fin navngivnings- og fødselsdagskage til mig og min søn. 

Anmeld

14. marts 2011

Worldwide

kamtok skriver:

Gud hvor jeg dog savner sådan en rigtig god gammeldaws dansk bagerforretning - dem har vi ikke mange tilbage af i Kbh. 

Er i samme båd som dig, vil også prøve at høre en af kagekonerne her om de kan lave en fin navngivnings- og fødselsdagskage til mig og min søn. 

Sender gerne nogle lækkerier, meeen tror nu ikk de er så lækre når de når frem

Anmeld

14. marts 2011

Worldwide

Valkyrien skriver:

Jeg bor i Nyborg

Se det var jo deeeejlig tæt på Hvis du har mod på det

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

Mileva skriver:

Sender gerne nogle lækkerier, meeen tror nu ikk de er så lækre når de når frem

Tak, hvor er du sød..  Nej så er det nok bedre, at vi selv tager en tur over til det Fynske og besøger bageren en dag  

Anmeld

14. marts 2011

Manakauapo

Mileva skriver:

Se det var jo deeeejlig tæt på Hvis du har mod på det

Hvornår er dåben? Og hvor mange bliver I?

Anmeld

14. marts 2011

Worldwide

Valkyrien skriver:

Hvornår er dåben? Og hvor mange bliver I?

17 april og vi bliver 22 Så skal vel regne med 25 kuv.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.