Tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

AmalieMalle

Hey alle !

Min søn er blev 2 måneder i fredags, og er allerede ved at være for stor til sin vugge! Men ved ikke om han er for lille til at ligge i tremmesengen? Det skal lige siges at vi har ikke købt en endnu.

Hvornår lagde i jeres børn i tremmesengen? & hvornår lagde i dem på deres eget værelse?

- Amalie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

AmalieMalle

AmalieMalle skriver:

Hey alle !

Min søn er blev 2 måneder i fredags, og er allerede ved at være for stor til sin vugge! Men ved ikke om han er for lille til at ligge i tremmesengen? Det skal lige siges at vi har ikke købt en endnu.

Hvornår lagde i jeres børn i tremmesengen? & hvornår lagde i dem på deres eget værelse?

- Amalie

Slet ingen svar?

Anmeld

14. marts 2011

Maise86

Mine børn er begge kommet i tremmeseng på eget værelse da de var 2,5 mdr gammel helt uden problemer. Men tror det kæmmer meget an på dig selv og barnet :-) Men vil ikke sige det er for tidligt :-)

Anmeld

14. marts 2011

K&S

Anton var ca. 2½ måned, da han kom i tremmeseng - først 1 uge i vores soveværelse, derefter på eget værelse

Anmeld

14. marts 2011

K&S

Maise86 skriver:

Mine børn er begge kommet i tremmeseng på eget værelse da de var 2,5 mdr gammel helt uden problemer. Men tror det kæmmer meget an på dig selv og barnet :-) Men vil ikke sige det er for tidligt :-)

heller ingen problemer her...! Både Anton og vi sover MEGET bedre

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

Synes heller ikke det er for tidligt. Vi lagde vores over i hans tremmeseng da han var omkring 3,5 måned - der kunne han heller ikke være i vuggen længere. Og jeg som havde frygtet et drama over at han skulle sove i sin "store" seng, fik godt nok en overraskelse da han bare lå og grinte af mig, vendte hovedet den anden vej og SOV.

Anmeld

14. marts 2011

AmalieMalle

Okaj, jeg syntes bare at de er tidligt !

Hvad gør i så med natamningen?

Liam sover stadig kun max 4 timer, og vil have mad. Så er det da lidt upratisk at skulle hele vejen ned på hans væresle, hente ham og give ham mad :/?

Anmeld

14. marts 2011

MinWilliam

William er kommet i sin tremmeseng da han blev 3 mdr og han er først lige kommet ind på sit eget væresle i fredags.. han er 8½ mdr..

Anmeld

14. marts 2011

Maise86

AmalieMalle skriver:

Okaj, jeg syntes bare at de er tidligt !

Hvad gør i så med natamningen?

Liam sover stadig kun max 4 timer, og vil have mad. Så er det da lidt upratisk at skulle hele vejen ned på hans væresle, hente ham og give ham mad :/?

Jeg står op og ammer ham siddende på en stol i hans værelse. Oliver sover som oftest heller ikke mere end 4 timer i træk, men synes det fungere godt :-)

Anmeld

14. marts 2011

AmalieMalle

Orh, jeg tror ikke lige at jeg kan få mig selv op klokken alt for tidligt om morgenen, sidde og amme, for derefter at få ham i seng igen, og så gå i seng :/

Men er det bedre for de små at sove på deres eget værelse, frem for vores soveværelse? Noget erfaringer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.