endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

kamtok

Alberts/ skriver:

ja han har fået sine hjørnetænder for knap en måned siden i undermunden, min søsters datter på 11 mdr har ingen tænder fået endnu(:

Wauw - det var da vildt. Så er de vel nærmest væltet frem på én gang de tænder han har nu?

11 måneder og ingen tænder? - Har faktisk tænkt meget på det, hvis det nu skulle ske for vores dreng også. Hvordan spiser hun så mad? Jeg mener Jakob skal jo i vuggestue når han er omkring 10 måneder, og hvis han ingen tænder har, så bliver det da lidt svært at tygge maden, eller? (altså han er jo kun knap 5 måneder nu, så der er lidt tid endnu at løbe på)..  Håber hun snart får nogle bisser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Alberts/

kamtok skriver:

Wauw - det var da vildt. Så er de vel nærmest væltet frem på én gang de tænder han har nu?

11 måneder og ingen tænder? - Har faktisk tænkt meget på det, hvis det nu skulle ske for vores dreng også. Hvordan spiser hun så mad? Jeg mener Jakob skal jo i vuggestue når han er omkring 10 måneder, og hvis han ingen tænder har, så bliver det da lidt svært at tygge maden, eller? (altså han er jo kun knap 5 måneder nu, så der er lidt tid endnu at løbe på)..  Håber hun snart får nogle bisser 

min søsters pige kan sagtens spise rugbrød og dvs(;

ja tænderne kommer i en strøm, de 2 første hjørnetænder kom med 1 dags mellemrum,

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

Alberts/ skriver:

min søsters pige kan sagtens spise rugbrød og dvs(;

ja tænderne kommer i en strøm, de 2 første hjørnetænder kom med 1 dags mellemrum,

Så er jeg mere rolig 

Det må da også være lidt hårdt, hvis tænderne bare "vælter" frem. Hvis det var mig, så ville jeg også have is is og atter is 

Anmeld

14. marts 2011

Alberts/

kamtok skriver:

Så er jeg mere rolig 

Det må da også være lidt hårdt, hvis tænderne bare "vælter" frem. Hvis det var mig, så ville jeg også have is is og atter is 

albert kan bide det hårdeste knækbrød over med dine gummer han er så stærk i kæben(;

han har også fået hjemmelavet is idag og slapper helt af når han får dem(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.