Ej kender i det!? er ved at blive sindsyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Lillefe

Hej med jer!

I dag var jeg ude og få taget billede af min søn, det er så fint nok. jeg står i kø og kommer til og vi tager billeder og står og kigger på dem og så kommer der en kvinde op med sin datter jeg vil vel tro hun er 5-6 år måske... og kvinden hilser på fotfografen (tror jeg er pludseligt i tvivl) jeg kigger nemlig på kvinden her og tænker gud hende kender jeg.. eller gør jeg? for jeg er mega meget i tvivl tænk hvis det er en jeg har set i et tv program som de unge mødre eller lign? hun er lyshåret med fregner og har store smilehuller så hun burde være MEGET genkendelig.. men kan ikke placere hende! så tænker jeg på en gammel veninde jeg har som hedder Majbritt.. men dengang jeg kendte hende var hun 20 og havde ikke noget barn og boede på Fyn! (førhen i Slagelse)... så kunne slet ikke placere hende i ballerup...Nu når jeg kommer hjem tjekker jeg lige de unge mødre's første sæson da hende som lignede hende var med i det der..og det var slet ikke hende.. dog ligner de hinanden lidt.. så jeg tror desværre det var min gamle veninde.. eller jeg er faktisk temmeligt overbevist nu..   SPØRG mig lige om jeg er skuffet over jeg ikke fik sagt "hey undskyld men er du Majbritt?" ej hvor er jeg irriteret over det.. skulle lige af med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Vingummien

uhh kender det alt for godt.

Oplevede det idag, mig og knægten gik i fakta, lige udenfor møder jeg en dame, jeg kigger på hende, og hun kigger mega meget på mig. Ved jeg har set og snakke med hende før, men aner ikke hvor. Og har irriteret mig siden, også fordi man kunne se på hende at hun tænkte det samme

Anmeld

14. marts 2011

Lillefe

Vingummien skriver:

uhh kender det alt for godt.

Oplevede det idag, mig og knægten gik i fakta, lige udenfor møder jeg en dame, jeg kigger på hende, og hun kigger mega meget på mig. Ved jeg har set og snakke med hende før, men aner ikke hvor. Og har irriteret mig siden, også fordi man kunne se på hende at hun tænkte det samme

Ja det er da vildt belastende.. for man ved ikke helt om man skal sige noget.. *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.