Shit!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

charlottekri

...tænker jeg bare da min datter på lidt over 3 år kommer ind til mig i går aftes og siger: "mor, der er en penge i min hals"  = mit ansigtsudtryk!!! heldigvis tydede intet på at hun var besværet af det, selvom hun sagde at hun havde ondt i halsen og at 'pengen' sad i halsen.

vi ringede selvfølgelig til vagtlægen som sagde at vi skulle tage til børneafdelingen i Herning, så afsted med os. vi var ikke helt med på lige præcis hvor børneafdelingen lå i Herning, så kørte derfor til akutmodtagelsen, hvor vi egentlig skulle hen, fandt vi ud af. vi havde været der maks. 5 min, da vi blev kaldt ind. "Yes" tænker jeg, "nu skal vi ikke vente særligt længe", men der tog jeg fejl... vi ventede halvanden time før lægen kom, heldigvis var der fjernsyn med tegnefilm og en masse legetøj, så frøkenen kedede sig ikke.

vi blev sendt op til røgten, hvor vi fik bekræftet vores mistanke. en fin lille 1-krone i majas lille mave  dumme tøs

det blev så besluttet at vi skulle overnatte på børneafdelingen for at være sikker på at den ville passere af sig selv, og fik så lov til at tage hjem efter stuegang. nu går vi bare og venter på at den skal komme ud

mors egen lille sparegris, suk

tak fordi du læste med så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Chellen

charlottekri skriver:

...tænker jeg bare da min datter på lidt over 3 år kommer ind til mig i går aftes og siger: "mor, der er en penge i min hals"  = mit ansigtsudtryk!!! heldigvis tydede intet på at hun var besværet af det, selvom hun sagde at hun havde ondt i halsen og at 'pengen' sad i halsen.

vi ringede selvfølgelig til vagtlægen som sagde at vi skulle tage til børneafdelingen i Herning, så afsted med os. vi var ikke helt med på lige præcis hvor børneafdelingen lå i Herning, så kørte derfor til akutmodtagelsen, hvor vi egentlig skulle hen, fandt vi ud af. vi havde været der maks. 5 min, da vi blev kaldt ind. "Yes" tænker jeg, "nu skal vi ikke vente særligt længe", men der tog jeg fejl... vi ventede halvanden time før lægen kom, heldigvis var der fjernsyn med tegnefilm og en masse legetøj, så frøkenen kedede sig ikke.

vi blev sendt op til røgten, hvor vi fik bekræftet vores mistanke. en fin lille 1-krone i majas lille mave  dumme tøs

det blev så besluttet at vi skulle overnatte på børneafdelingen for at være sikker på at den ville passere af sig selv, og fik så lov til at tage hjem efter stuegang. nu går vi bare og venter på at den skal komme ud

Jamen dog !!!
Penge skal jo bruges ikke spises :p.

Er glad for hun ikke er besværet af det, og den skal nok komme ud igen !

I skal nok grine af det hele, én dag.

til jer

Anmeld

14. marts 2011

charlottekri

ChelleGirl skriver:

Jamen dog !!!
Penge skal jo bruges ikke spises :p.

Er glad for hun ikke er besværet af det, og den skal nok komme ud igen !

I skal nok grine af det hele, én dag.

til jer

det gjorde vi allerede da vi fandt ud af at den røget ned i maven

Anmeld

14. marts 2011

Chellen

charlottekri skriver:

det gjorde vi allerede da vi fandt ud af at den røget ned i maven

Okay !!
Jamen altså, hvad de skønne unger ikke finder på

Anmeld

14. marts 2011

Koen.

puuha godt den gled fint gennem så skal den find vej ud engang

Anmeld

14. marts 2011

twinboys

Åhhh altså ja sådan kan det gå... Pyyyh jeg tænker på baktuser... fy da føj...

Håber snart den kommer ud igen...

Majbritt

Anmeld

14. marts 2011

Vingummien

charlottekri skriver:

Så er hun da sikker på ingen hugger den

Anmeld

14. marts 2011

Sunflower

"mors egen lille sparegris" - hvor sødt Håber den kommer ud snart

Anmeld

14. marts 2011

charlottekri

ChelleGirl skriver:

Okay !!
Jamen altså, hvad de skønne unger ikke finder på

ja, vi kørte også lige forbi banken på vej hjem og fik fat i en sparegris til hende som hun fik at vide at hun skulle putte pengene i fremover fnis

Anmeld

14. marts 2011

charlottekri

lillespurv20 skriver:

puuha godt den gled fint gennem så skal den find vej ud engang

ja vi priser os også lykkelige for at det kun var en 1-krone for hvis det havde været en større mønt så skulle den hentes op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.