...tænker jeg bare da min datter på lidt over 3 år kommer ind til mig i går aftes og siger: "mor, der er en penge i min hals"
= mit ansigtsudtryk!!! heldigvis tydede intet på at hun var besværet af det, selvom hun sagde at hun havde ondt i halsen og at 'pengen' sad i halsen.
vi ringede selvfølgelig til vagtlægen som sagde at vi skulle tage til børneafdelingen i Herning, så afsted med os. vi var ikke helt med på lige præcis hvor børneafdelingen lå i Herning, så kørte derfor til akutmodtagelsen, hvor vi egentlig skulle hen, fandt vi ud af. vi havde været der maks. 5 min, da vi blev kaldt ind. "Yes" tænker jeg, "nu skal vi ikke vente særligt længe", men der tog jeg fejl... vi ventede halvanden time før lægen kom, heldigvis var der fjernsyn med tegnefilm og en masse legetøj, så frøkenen kedede sig ikke.
vi blev sendt op til røgten, hvor vi fik bekræftet vores mistanke. en fin lille 1-krone i majas lille mave
dumme tøs
det blev så besluttet at vi skulle overnatte på børneafdelingen for at være sikker på at den ville passere af sig selv, og fik så lov til at tage hjem efter stuegang. nu går vi bare og venter på at den skal komme ud 
mors egen lille sparegris, suk
tak fordi du læste med så langt 
Anmeld