Det faglige hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej folkens..

Jeg overvejer at skifte til en billigere fagforening/A-kasse. Min kæreste synes jeg skal skifte til Det Faglige Hus.

Er der nogen herinde som har den fagforening og er tilfredse/utilfredse med dem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg mener det er den min kæreste har ellers er det hans kammerat... men begge er yderst tilfredse

Anmeld

14. marts 2011

Laulund87

Jeg har Det Faglige Hus og er tilfreds

Anmeld

14. marts 2011

MigSS

Hej,

Har en veninde der er inde for dem - og hun er glad for dem og de har hjulpet hende

Anmeld

14. marts 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hej folkens..

Jeg overvejer at skifte til en billigere fagforening/A-kasse. Min kæreste synes jeg skal skifte til Det Faglige Hus.

Er der nogen herinde som har den fagforening og er tilfredse/utilfredse med dem ?

Ja, jeg har

Er yderst tilfreds, var før jul ansat i en virksomhed der gik konkurs og det faglige hus har hjulpet mig så meget med at melde til lønmodtagernes garantifond, hjælpe med faglige lån indtil sagen er afsluttet.

Så kun ros herfra

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Skønt at høre at i alle har god erfaring med dem. Jeg har også nu bestemt mig for at skifte til dem. Måtte bare lige høre fra nogle andre, hvad de synes om dem osv.. Så mange tak for jeres svar

Anmeld

14. marts 2011

Wish upon a star

Både min kæresrte og jeg er medlem af Det faglige hus, og vi er tilfredse

Anmeld

14. marts 2011

tingimor

min mand var medlem af det faglig hus og vil sige vi er ikke tildfredse med dem syns slet ikke de gav den hjælp vi havde behov for da han blev fyret og alt ting ikke stemt i forhold til hans kontrakt. syns bare vi blev stillet hvider hver gang vi ringet.

vi har valgt at betale lidt mere for han nu står i 3f og dem er vi utrolig glade for.

Men jeg står selv i krifa og de er jo også i den billig ende og dem er jeg meget glad for de har hjulpet mig meget med spørgsmål om arb ovs og sygdom under min graviditet.

Anmeld

14. marts 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Hej folkens..

Jeg synes det er så vigtigt at opveje om de virkelig kan hjælpe hvis du kommer i en situation hvor der er brug for dem.

Hvis din arbejdsplads har overenskomst med en speciel fagforening kan du risikere at du ikke vil blive omfattet af samme overenskomst, det er blandt andet det man betaler for at de forhandler ens overenskomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.