30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
LauraLW skriver:
Nu er jeg jo ret ny i det her game, og aner simpelthen ikke hvor meget man skal kontakte den anden. Og her mener jeg evt sende billeder, skrive hvis der er sket noget stort eller sjovt, fortælle at nu er hun syg etc.
Min eks er ikke så meddelsom, og indtil videre har jeg da skrevet når hun er syg og har sendt et billede af hende en gang imellem - også selvom jeg ikke får svar... men nu tænker jeg om det er for meget...
Hvor meget meddeler i faren eller moren til jeres børn?
laura
Synes man skal finde en ballance som begge parter er tilfredse med.
Vi hører aldrig noget fra min bonusdatters mor når hun er der. På en måde lidt ubehagelig man ikke ved hvordan det går osv.
Når hun er hos os, vil hendes mor gerne have at vi skriver sms om hvad vi laver, skal lave har lavet osv. Det er lidt over i den anden grøft, lidt for meget. Hvis vi bare skriver det går godt, er det ikke nok for hende.
Jeg synes at hvis man intet andet har med hinanden at gøre end barnet, så er det rigeligt kun at skrive de relevante ting som sygdom, info om børnehave/skole, eller andre ting af betydning for barnet. Hyggesnak som sådan omkring barnet og andet er ikke nødvendigt og kan blive for meget. Måske endda årsag til uvenskab.
Derudover kan det altså stjæle den tid man har med barnet, når man skal sidde og sms hele tiden om hvad barnet nu laver.
Anmeld