hvor meget kontakter i far/mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
LauraLW skriver:

Nu er jeg jo ret ny i det her game, og aner simpelthen ikke hvor meget man skal kontakte den anden. Og her mener jeg evt sende billeder, skrive hvis der er sket noget stort eller sjovt, fortælle at nu er hun syg etc.

Min eks er ikke så meddelsom, og indtil videre har jeg da skrevet når hun er syg og har sendt et billede af hende en gang imellem - også selvom jeg ikke får svar... men nu tænker jeg om det er for meget...

Hvor meget meddeler i faren eller moren til jeres børn?

laura

Synes man skal finde en ballance som begge parter er tilfredse med.

Vi hører aldrig noget fra min bonusdatters mor når hun er der. På en måde lidt ubehagelig man ikke ved hvordan det går osv.

Når hun er hos os, vil hendes mor gerne have at vi skriver sms om hvad vi laver, skal lave har lavet osv. Det er lidt over i den anden grøft, lidt for meget. Hvis vi bare skriver det går godt, er det ikke nok for hende.

Jeg synes at hvis man intet andet har med hinanden at gøre end barnet, så er det rigeligt kun at skrive de relevante ting som sygdom, info om børnehave/skole, eller andre ting af betydning for barnet. Hyggesnak som sådan omkring barnet og andet er ikke nødvendigt og kan blive for meget. Måske endda årsag til uvenskab.

Derudover kan det altså stjæle den tid man har med barnet, når man skal sidde og sms hele tiden om hvad barnet nu laver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Chr-Hei

LauraLW skriver:

Nu er jeg jo ret ny i det her game, og aner simpelthen ikke hvor meget man skal kontakte den anden. Og her mener jeg evt sende billeder, skrive hvis der er sket noget stort eller sjovt, fortælle at nu er hun syg etc.

Min eks er ikke så meddelsom, og indtil videre har jeg da skrevet når hun er syg og har sendt et billede af hende en gang imellem - også selvom jeg ikke får svar... men nu tænker jeg om det er for meget...

Hvor meget meddeler i faren eller moren til jeres børn?

laura

Her bliver der ikke taget kontakt til moderen når sønnen er her.. Dette ligger i at vi i starten gav Lukas lov til ringe til sin mor sige godnat men når det ikke blev gengæld stoppede vi det.. Lukas efterspørger det ikke og moderen kontakter ogs faktisk aldrig...

Så her er det kun til hans fødselsdag han snakker med hans mor gennem tlfen .. Der bliver givet meddelse ved afhentning/aflevering og ikke andet..

Men som sagt bunder det her i at hun ikke viser interesse overhovedet...

Tror man skal finde ud af det indbyrdes.. virker modparten ikke interesseret så lad være...

Anmeld

15. marts 2011

Becks

<3mineguldklumper<3 skriver:

det hjælper jo ikke så meget når du nægter ham at se sin søn. husk nu at fortæl hele sandheden frk jensen. du har jo haft kontakt til faren og faren har også set sin dreng indenfor de 2 år. så det du sidder og skriver passer jo ikke.

Kunne dette evt. tages over PB, istedet for at ødelægge Laura´s tråd?!?!

Anmeld

15. marts 2011

<3mineguldklumper<3

FruAagaard skriver:

Nej, det er rigtigt <3 mineguldklumper<3 man skal nemlig fortælle hele sandheden... HUSK det...

Synes det er ret provokerende at du "kun" har profil herinde for at genere frk Jensen, og dermed også kommentere netop dette.

Hvis faren til frk Jensens søn var interesseret, dukkede han jo nok bare op i statsamt, eller tog kontakt dertil ,eftersom INGEN kan nægte en far at se sin søn, medmindre der er tungtvejene grunde dertil, og det ved vi jo alle at det er der nok ikke, vel??

Over and out...

ja det er sjovt som du altid skal blande dig husk at hør sagen fra to sider af men det glemmer du jo. så bland dig uden om ikke FRU AAGARD, når du ikke ved hvad du snakker om

Anmeld

15. marts 2011

<3mineguldklumper<3

ja det er sjovt som du altid skal blande dig husk at hør sagen fra to sider af men det glemmer du jo. så bland dig uden om ikke FRU AAGARD, når du ikke ved hvad du snakker om

og forresten det er en offenlig debat så man har lov til at sige sin mening og citere debatter

Anmeld

15. marts 2011

<3mineguldklumper<3

Tutter skriver:

Kunne dette evt. tages over PB, istedet for at ødelægge Laura´s tråd?!?!

dette var heller ikke meningen men syntes at det er for kasteligt at folk ikke kan skrive sandheden. og når de ikke kan det så må man vel ha lov til at citere det. ellers må folk jo skrive sandheden ikke

Anmeld

15. marts 2011

Becks

dette var heller ikke meningen men syntes at det er for kasteligt at folk ikke kan skrive sandheden. og når de ikke kan det så må man vel ha lov til at citere det. ellers må folk jo skrive sandheden ikke

Stadig, tag den privat! Hvem der siger sandheden eller ej, har ikke noget og gøre med Laura´s tråd hvor hun søger om erfaringer!

Over & Out!

Anmeld

15. marts 2011

<3mineguldklumper<3

Tutter skriver:

Stadig, tag den privat! Hvem der siger sandheden eller ej, har ikke noget og gøre med Laura´s tråd hvor hun søger om erfaringer!

Over & Out!

vil meget gerne tage den privat men det er jo andre der ikke tør. så det kan jeg jo desværre ikke

Anmeld

21. marts 2011

Leneur

Solajma skriver:

Her snakker vi sammen om ALT! Både hvad angår børnene og os selv (har bla. lige snakket i tlf. med ham i næsten 2 timer ). Vi har heldigvis stadig et rigtig godt forhold til hinanden, selvom vi ikke kunne finde ud af at bo sammen mere. Også selvom vi begge har fået nye kærester

Vi deler børnene 7/7, og snakker derfor ret tit sammen. Vi drikker også tit en kop kaffe sammen. Det er vigtigt for os, at blive ved med at være venner, ikke mindst for børnenes skyld.

Hvor dejligt at høre (læse... ) Gid det var sådan i alle delebørn's tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.