Pynt til dåben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.295 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Mor Christa

godaften I lækre damer!
Ja, der er en lille måned til min knægt skal døbes, og planlægningen er i fuld gang! Puha hvor er der meget der skal overvejes og gøres inden man kan holde sådan en fest, hva?
Nå, nu sidder jeg så og funderer over bordpynten...
Er der nogen der har nogle gode ideer til bordpynt/pynt generalt? Jeg mener, nogen billige, gode steder? Eller nogle kreative ideer til hvordan man "selv" kan gøre det?
Håber nogen vil hjælpe
KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

mulle7430

MissChrista skriver:

godaften I lækre damer!
Ja, der er en lille måned til min knægt skal døbes, og planlægningen er i fuld gang! Puha hvor er der meget der skal overvejes og gøres inden man kan holde sådan en fest, hva?
Er der nogen der har nogle gode ideer til bordpynt/pynt generalt? Jeg mener, nogen billige, gode steder? Eller nogle kreative ideer til hvordan man "selv" kan gøre det?
Håber nogen vil hjælpe
KNUS

hej

til min datters konfirmation lavede jeg de her hvor der bliver sat et lyse stage i  og på borderne havde vi liljer i høje vaser også havde vi lagt nogen grene på bordet også i lyserød og hvid jo  og det var flot og meget billig  håber det kunne hjælpe dig lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2011

misspippi

Uha der er jo et væld af gode ting og ideer.

Til min svigerindes søns barnedåb var der lagt legoklodser på bordene. Det var en STOR succes. Både børn og voksne havde stor glæde af dem og der blev bygget mange sjove ting

Det er bare et af mange forslag.

Ellers kan du jo bruge kalligraphen.dk (Staves?) om ikke andet så bare til inspiration. De har mange lækre ting.

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

misspippi skriver:

Uha der er jo et væld af gode ting og ideer.

Til min svigerindes søns barnedåb var der lagt legoklodser på bordene. Det var en STOR succes. Både børn og voksne havde stor glæde af dem og der blev bygget mange sjove ting

Det er bare et af mange forslag.

Ellers kan du jo bruge kalligraphen.dk (Staves?) om ikke andet så bare til inspiration. De har mange lækre ting.

Har du billeder af hvordan hun pyntet med legokloser?

Anmeld

16. marts 2011

misspippi

Babyklar skriver:

Har du billeder af hvordan hun pyntet med legokloser?

Nej desværre. Men de lå i små bunker sådan pænt fordelt på bordene

Anmeld

19. marts 2011

Pia1

Hej

Til min søsters søns barnedåb havde de købt alt i lyseblåt her http://www.dreamshop2u.dk, og det var bare så flot, har nogle foto men jeg skal lige finde dem.

Pia

Anmeld

19. marts 2011

Mor Christa

Pia1 skriver:

Hej

Til min søsters søns barnedåb havde de købt alt i lyseblåt her http://www.dreamshop2u.dk, og det var bare så flot, har nogle foto men jeg skal lige finde dem.

Pia

ih, du må meget gerne vise mig nogle billeder !!

Anmeld

19. marts 2011

Topp

jeg kørte den enkelte stil - med bånd der passede til kjolen og enkelte blomster på bordet, blomsterne lå ikke på bordet da jeg tog billeder langt væk fra - men der er et billede af dem også - samt lidt babyting...

se billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2011

mullesmith2

MissChrista skriver:

godaften I lækre damer!
Håber nogen vil hjælpe
KNUS

Jeg købte bare lys og sådan noget blå silkebånd og bandt omkring med en sløjfe det var rigtig sødt og så havde jeg sådan nogen små plastiksutter jeg fandt på nettet til at ligge på bordene. Det var rigtig fint og meget enkelt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.