6 mdr og flyvning - gode råd modtages gerne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Lunae

Så er det i morgen tidlig, at turen går til Skotland! Det er Camilles første flyvetur og jer er simpelthen så nervøs! Hvordan fungerer det, når man flyver med baby og hvordan med mad og sådan?

Del endelig ud af jeres erfaringer piger

Vi skal flyve med ryanair!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Kindfed

Vi havde glas med babymos med uden problemer. Vand til eventuelle flasker må du ikke have med, men de har lunt vand i flyet.

Anmeld

14. marts 2011

norenberg

Har rejst med min søn sidste år da han var 5 uger og igen da han var 6 mdr....da han var 5 uger medbragte vi modermælks erstatning i brikker som de varmede for os i flyet....og senere var det mos og bananer vi havde med til flyveturen...syntes han tog den 3½ timers lange flyvetur fint....havde lide forskelligt legetøj med til at beskæftige ham på den sidste flyvning....så tror det kommer til at gå fint med flyvningen....

Anmeld

14. marts 2011

Lunae

norenberg skriver:

Har rejst med min søn sidste år da han var 5 uger og igen da han var 6 mdr....da han var 5 uger medbragte vi modermælks erstatning i brikker som de varmede for os i flyet....og senere var det mos og bananer vi havde med til flyveturen...syntes han tog den 3½ timers lange flyvetur fint....havde lide forskelligt legetøj med til at beskæftige ham på den sidste flyvning....så tror det kommer til at gå fint med flyvningen....

Hvordan med at sove! Min datter kan ikke holde sig vågen! Sov din søn bare på dig oder was?

Anmeld

14. marts 2011

norenberg

Ja jeg havde hans dyne med, og så sov han på skød af mig, og han sov næsten hele flyveturen....

Anmeld

14. marts 2011

Majbriteriksen

Kindfed skriver:

Vi havde glas med babymos med uden problemer. Vand til eventuelle flasker må du ikke have med, men de har lunt vand i flyet.

Vi måtte godt have vand i sutteflasker med, så længe at det er babymad så er det ok. Sådan har det ihvertfals været de 6 gange vi har fløjet med baby/børn.

Anmeld

14. marts 2011

Muffinmus

vi havde vores søn med da han var 4 mdr og der ammede jeg abre ved take off og landing så trykket blev udlignet. Mange forældre er desværre rigtgit dårligt til at gøre det og deres unger hyler i et stort drama ved både take off og landing, skide synd når det sagtens kan stopes med mad jo. Bare de tygger og synker  osv så hjælper det jo.

så tag det med barnet vil spise, om det er dig eller flaske eller hvad det er må i selv om.

Og evt bøger eller et nyt stykke legetøj f.eks.

Dyne med i håndbagagen er næsten et must synes jeg, så de kan putte i velkendte dufte.

Min søn sov meget af turen til Kreta dengang.

Min datte rvar 7 mdr da hun kom med til tyrkiet første gang og hun klarede den fint, græd stort set ikke, men sov en del af turen også. Først nu, de begge er vågne en del af tiden og langt mere besværlige at rejse med:-)

Meen. vi tager nu alligevel til kreta til april med dem, for det skal nok gå, vi skal bare være bedre til at underholde. Den her gang tager vi den lille bærbare og høre telefoner med til dem så de kan se en tegnefilm.

Anmeld

14. marts 2011

Lunae

Jeg håber det går - jeg er drøn nervøs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.