Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej.. min søn er nu knap 5 mdr.. er det nødvendigt stadig at skolde flaskerne?
lise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lise 26 skriver: hej.. min søn er nu knap 5 mdr.. er det nødvendigt stadig at skolde flaskerne? lise
Hejsa
Det anbefales, at flaskerne skoldes/steriliseres indtil 12 måneder
K&S skriver: Hejsa Det anbefales, at flaskerne skoldes/steriliseres indtil 12 måneder
okay tak for svar :-)
Lise 26 skriver: okay tak for svar :-)
men du kan godt putte dem i opvaskeren bare sutten bliver skoldet ligesom du jo heller ikke skolder tallerkener
Her fik vi af vide det var til 6 mdr
Nicoline blir snart 10 mdr, men vi har sådan en sterilisator så de kommer stadig i microovnen, dog bliver de smidt i opvaskeren hvis den alligevel skal køre....
BlyViol skriver: men du kan godt putte dem i opvaskeren bare sutten bliver skoldet ligesom du jo heller ikke skolder tallerkener
her er det også kun suttehovedet, der bliver vasket i hånden
Jeg troede altid man skulle skolde dem .. Vi koger vores flasker i 2 min. og har ikke tænkt at stoppe før han ikke får flaske mere
Han er 4 mdr.
jeg fik afvide at de skulle skoldes/koges indtil de er 6 mdr. eller deromkring....
men det er jo forskelligt hvad folk synes, og så længe barnet ikke bliver syg eller noget... tror ikke der er noget der er forkert...
Gittemor09 skriver: jeg fik afvide at de skulle skoldes/koges indtil de er 6 mdr. eller deromkring.... men det er jo forskelligt hvad folk synes, og så længe barnet ikke bliver syg eller noget... tror ikke der er noget der er forkert...
Heh det i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128