MorCamilla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

Anne

Hej Camilla
Jeg vil lige høre, hvordan dagen er forløbet? Jeg håber, at I havde den flot dag, og fik sagt farvel på en smuk måde.

KH
Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

twinboys

Anne skriver:

Hej Camilla
Jeg vil lige høre, hvordan dagen er forløbet? Jeg håber, at I havde den flot dag, og fik sagt farvel på en smuk måde.

KH
Anne

Ja Camilla jeg tror at vi er rigtig mange piger herinde som har tænkt på dig hele dagen...

Sender dig varme knus...

Majbritt

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Ja søde Camilla det er aldrig let at skulle sige farvel til en for sidste gang, men han har fået fred og sidder nu på en stjerne og kigger ned på jer...

Majbritt

Anmeld

11. oktober 2008

MorCamilla

Hejsa...

1000 Tak for jeres hilsen, hvor er det dejligt at komme her ind og læse at der er andre der tænker på en.. Det er så dejligt i denne tid..

Han fik en rigtig smuk begravelse, bræsten sagde lige det helt rigtige, det var hverken for langt eller for kort.. Det var hårdt, self. Men det var så flot med blomster over alt..
Jeg synes at vi fik sagt ordenlig farvel til ham, selv om det var svært og hårdt at komme igennem.. Men det var så smukt... Helt ubeskriveligt...

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Hejsa...

1000 Tak for jeres hilsen, hvor er det dejligt at komme her ind og læse at der er andre der tænker på en.. Det er så dejligt i denne tid..

Han fik en rigtig smuk begravelse, bræsten sagde lige det helt rigtige, det var hverken for langt eller for kort.. Det var hårdt, self. Men det var så flot med blomster over alt..
Jeg synes at vi fik sagt ordenlig farvel til ham, selv om det var svært og hårdt at komme igennem.. Men det var så smukt... Helt ubeskriveligt...

Knus fra Camilla.

Godt I havde en god dag, eller så god som nu sådan en dag kan være...

Er glad for I fik sagt ordenligt farvel og på gensyn...

Knus Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.