Mærker ingen ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Miia90

Heej Piger.

er idag er jeg 5+2  Men har slet ikk mærkede til noget endnu, tisser måske lidt mere end før  mærkede i noget til omkring dette tidpunkt

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Frk.S

Nej, det var ikke meget jeg mærkede til det på det tidspunkt. Lidt ømme bryster. Jeg tror det er meget normalt, at du ikke mærker så meget endnu.

Anmeld

14. marts 2011

kimfrit

Jeg var jo nærmest 3 mdr. henne før jeg opdaget at jeg var gravid, så nej.

Men bare rolig det kommer før du aner det og så ville du ønske at du ikke følte noget nogle gange

Anmeld

14. marts 2011

Sunflower

Hej søde.

Ja, jeg kan jo af gode grunde ikke svare dig, men synes lige jeg sende dig et

Jeg er helt sikker på det er meget almindeligt ikke at mærke noget

Anmeld

14. marts 2011

Happiness

Jeg mærkede ikke rigitg noget til graviditeten før han sparkede Har haft lidt jag i underlivet pga ligamentsmerter. Men ellers slet ingen gener. Så første gang jeg rigtig mærkede jeg var gravid var i uge 17 eller sådan noget

Anmeld

14. marts 2011

Mor010711

Det eneste jeg kunne mærke på det tidspunkt var ømme bryster. Det gik et par uger, så kom kvalmen... for fuld udblæsning!!!!

Anmeld

14. marts 2011

twiggi

niks, det kom bragende i uge 7-8 stykker

Anmeld

14. marts 2011

Fenja09

Jeg tror min kvalme, ømme bryster osv startede omkring uge 5 og stoppede ikke før omkring uge 12!

Er sikker på, at det er ganske normalt at man ingenting mærker - og pris du dig lykkelig for, hvis du ikke skal ligge med hovedet i en spand i 5-7 uger hehe

Anmeld

14. marts 2011

Snefnug1984

Jeg er snart 14 fulde uger henne og har stort set ikke mærket til min graviditet udover træthed og nattisseri nogle dage.. jeg har stort set ikke haft kvalme og de enkelte dage jeg har, kan tælles på 2 hænder. Så bare NYD at du ikke ligger med hovedet nede i toilettet 24/7 - det kan komme lige pludseligt for nogen, mens andre får en fin graviditet uden de store symptomer.

De fleste forventer at have kvalme, opkast, ømme bryster osv., men det er altså langt fra alle der har det sådan. Som min læge sagde, så er det bare kun dem vi hører om

Anmeld

14. marts 2011

misslea

Miia90 skriver:

Heej Piger.

er idag er jeg 5+2  Men har slet ikk mærkede til noget endnu, tisser måske lidt mere end før  mærkede i noget til omkring dette tidpunkt

Mia

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH overhovedet ikke!!! Jeg var langt henne, før jeg opdagede, at jeg var gravid...!! Da jeg opdagede, at jeg var gravid, kunne jeg da godt huske noget om, at jeg på et tidspunkt havde haft lidt ømme babser, men det har jeg jo haft før, uden at jeg var gravid,   så det tænkte jeg jo ikke sådan videre over!!!

Men kender MANGE, som ingen tegn havde, før de var meget længere henne end du er nu....

Så bare rolig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.