Hvor mange ÆG lagde jeg lige dér???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Sunflower

Var til ÆU her til morgen og det må siges at det gik over al forventning Og lægen sagde at jeg var dygtig til at lægge æg 

26 æg blev det til Jeg havde da slet ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at det skulle være muligt

Nu er jeg bare SÅ spændt på kvaliteten af mine æg - det skal da lige passe at de ikke er gode 

Jeg har jo valgt at donere nogle af dem, så jeg er ekstra spændt - desværre får jeg ikke svar før onsdag hvor jeg skal til ÆO.

Konen med æggene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

otlitrom

Hooooold da lige kæft! Ja undskyld sproget, men det er da det sygeste jeg længe har hørt! FEDT

Jeg håber de er gode. I hvert fald nogen af dem, forstå mig ret!

Har du overhovedet kunne gå? Jeg havde 16, og var ret smerteplaget..

Hvor er det vildt!! TILLYKKE!!

Anmeld

14. marts 2011

Sunflower

kitty skriver:

Hooooold da lige kæft! Ja undskyld sproget, men det er da det sygeste jeg længe har hørt! FEDT

Jeg håber de er gode. I hvert fald nogen af dem, forstå mig ret!

Har du overhovedet kunne gå? Jeg havde 16, og var ret smerteplaget..

Hvor er det vildt!! TILLYKKE!!

Jeg forstår dig udemærket, det ville jo være naivt at tro at de alle kan bruges Selvom det ville da være heeeelt fantalastisk

Jeg har faktisk ikke haft nogen problemer overhovedet. Altså jeg har haft rigtig meget luft i maven til stor morskab for kæresten... og maven har da været ret udspilet hér i weekenden, men jeg har kunne de ting jeg plejer - synes også selv det er helt vildt

Anmeld

14. marts 2011

nielsen80

Sunflower skriver:

Var til ÆU her til morgen og det må siges at det gik over al forventning Og lægen sagde at jeg var dygtig til at lægge æg 

26 æg blev det til Jeg havde da slet ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at det skulle være muligt

Nu er jeg bare SÅ spændt på kvaliteten af mine æg - det skal da lige passe at de ikke er gode 

Jeg har jo valgt at donere nogle af dem, så jeg er ekstra spændt - desværre får jeg ikke svar før onsdag hvor jeg skal til ÆO.

Konen med æggene

Det var da fuldstændig vildt - hvor er det bare fedt for jer. Er sikker på der er mere end et guldæg blandt dem

Anmeld

14. marts 2011

Annette A

Hej

Konen med æggene, den var god..

Alt mulig held og lykke med dem og mon ikke der er nogle sunde og gode imellem..

Håber det bedste..

Anmeld

14. marts 2011

Miia90

WOW hvor er du altså VILDT held og lykke med dem

Anmeld

14. marts 2011

Sunflower

cortsen skriver:

Hej

Konen med æggene, den var god..

Alt mulig held og lykke med dem og mon ikke der er nogle sunde og gode imellem..

Håber det bedste..

Mange tak

Anmeld

14. marts 2011

Sunflower

nielsen80 skriver:

Det var da fuldstændig vildt - hvor er det bare fedt for jer. Er sikker på der er mere end et guldæg blandt dem

Regner da også med at der er et par stykker Men du ved, kvalitet frem for kvantitet...

Jeg synes godt nok der er længe til onsdag lige nu

Anmeld

14. marts 2011

Sunflower

Miia90 skriver:

WOW hvor er du altså VILDT held og lykke med dem

Ja, det er bare helt vildt og mange tak

Anmeld

14. marts 2011

baby84

Sunflower skriver:

Konen med æggene

stort tillykke igen du er for sej og hvor er du bare en engel at du vil donere nogle af dem væk. Hatten af for den beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.