Plukveer med ondt i lænden ?! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.933 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Tinehh

Hejsa piger..

- Jeg er i dag 37+5 ... Har hele formiddagen haft plukveer og murren i underlivet.. Har for første gang oplevet at jeg har fået smerter i lænden, og det er lidt ligesom at det kommer i bølger.. Ikke noget jeg kan tage tid på endnu .. Men det strammer rigtig meget og går ned i ballerne..

- Kunne det muligvis være tegn på at der er noget der langsomt nærmer sig ?!

Knus Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

LRJ

Tinehh skriver:

Hejsa piger..

- Jeg er i dag 37+5 ... Har hele formiddagen haft plukveer og murren i underlivet.. Har for første gang oplevet at jeg har fået smerter i lænden, og det er lidt ligesom at det kommer i bølger.. Ikke noget jeg kan tage tid på endnu .. Men det strammer rigtig meget og går ned i ballerne..

Knus Tine

Ja , det kunne godt lyde som opstartsveer , det kan godt være det udvikler sig til veer i dag, men det kan os godt gå en uge før de udvikler sig Puster li vestøv i din retning

Anmeld

14. marts 2011

BabyThilde

Som du beskriver det lyder det ligesom min fødsel startede, så  fingere for at du snart bliver moar

Anmeld

14. marts 2011

oerbaek

Tinehh skriver:

Hejsa piger..

Knus Tine

det kan godt lyde som opstarten, meeen mit har været gået i gang nu 3 gange for derefter at gå i sig selv efter 5-6 timer, så det kan også være en snyder, men sender da en masse vestøv til dig.

Er selv i 39+4 nu

Anmeld

14. marts 2011

Tinehh

Lone H. skriver:

Ja , det kunne godt lyde som opstartsveer , det kan godt være det udvikler sig til veer i dag, men det kan os godt gå en uge før de udvikler sig Puster li vestøv i din retning

Okay.. Mange tak for dit svar og for Ve-støv ..

Meen nu gør det jo ikke sådan virkelig ondt eller noget endnu.. Men ja kæresten og mig også fingre for det lige kunne udvikle sig lidt.. Men det kan selvfølgelig også bare være en snyder..

Anmeld

14. marts 2011

Tinehh

BabyThilde skriver:

Som du beskriver det lyder det ligesom min fødsel startede, så  fingere for at du snart bliver moar

Uha det ville ikke være dårligt da.. og mange taak!

Anmeld

14. marts 2011

Tinehh

oerbaek skriver:

det kan godt lyde som opstarten, meeen mit har været gået i gang nu 3 gange for derefter at gå i sig selv efter 5-6 timer, så det kan også være en snyder, men sender da en masse vestøv til dig.

Er selv i 39+4 nu

Jaa, det kan jo godt være det bare er kroppen der spiller mig et puds! Meen nu må vi se ..

og mange taak for det

Sender da også lige dig en omgang Vestøv

Anmeld

14. marts 2011

oerbaek

Tinehh skriver:

Jaa, det kan jo godt være det bare er kroppen der spiller mig et puds! Meen nu må vi se ..

og mange taak for det

Sender da også lige dig en omgang Vestøv

Mange tak skal du have det kan jeg virkelig godt bruge... jeg syns det er ved at være lidt hårdt nu og vil meget gerne snart have min bebsebassen i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.