er her nogle advokater eller andre kloge mennesker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

smokin

Er dybt rystet over det fravalg af dine børn - for det er det i mine øjne!  Hvordan kan du være sammen med en der har misbrugt et barn? Det er da fuldstændig uvirkeligt i min verden og vanvittigt klamt! Ja undskyld sproget. Det har jeg bare slet ingen respekt for. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

sarahb

Bare ved at læse det her indlæg,skriger det jo ud af dig at du er uegnet som mor når du bor sammen med en sexforbryder.
Hold kæft hvor er det klamt og jeg kan slet ikke forstå du kan leve med dig selv, at vælge en sex forbryder til fordel for DINE BØRN. Det er da helt grotesk.
Tror du selv på at din mand og kommunen for den sags skyld vil risikere den risiko der er ved at lade dine børn være i nærheden af ham.

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

syntes lige at jeg vil sige, at jeg bestemt IKKE har brug for alle jeres moralprædiker om hvor dårlig og uværdig mor jeg er. jeg har blot nogle spørgsmål, som jeg håbede at der var nogle der kunne svare på.

Tak til Jer enkelte, som rent faktisk har svarret på de spørgsmål.

Jeg ved ude mærket hvilket " problem" jeg er gået ind til, men syntes heller ikke at det er fair, at I andre kommentere en sag i overhovedet ikke ved noget om... som jeg skrev i starten... er sagen: lang sag, som skal læses, og ikke bare vuderes ved ordne : " Dømt for seksuel krænkelse af mindre årige...

Så hold venligst jeres stygge moral prædikner for jer selv, tak. Jeg kan ikke bruge dem til noget!!

Anmeld

16. marts 2011

Laulund87

Anonym skriver:

syntes lige at jeg vil sige, at jeg bestemt IKKE har brug for alle jeres moralprædiker om hvor dårlig og uværdig mor jeg er. jeg har blot nogle spørgsmål, som jeg håbede at der var nogle der kunne svare på.

Jeg ved ude mærket hvilket " problem" jeg er gået ind til, men syntes heller ikke at det er fair, at I andre kommentere en sag i overhovedet ikke ved noget om... som jeg skrev i starten... er sagen: lang sag, som skal læses, og ikke bare vuderes ved ordne : " Dømt for seksuel krænkelse af mindre årige...

Så hold venligst jeres stygge moral prædikner for jer selv, tak. Jeg kan ikke bruge dem til noget!!

Undskyld, men så skulle du godt nok ikke have oprettet det her emne! Hvad havde du forventet?

Jeg er i chok

Anmeld

16. marts 2011

Diana...

Anonym skriver:

Men uanset hvad der står i den sag ændre jo ikke på at du vælger en mand frem for dine børn. det fatter jeg slet ikke man kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.