Hej piger.
Jeg skriver som ano. da jeg ved at jeg bliver "overvåget" herinde.
Jeg har en x-kæreste, som jeg var kæreste med i 3 år. Det er nu 5 år siden vi gik fra hinanden, og vi har begge haft nye kærester, og jeg har sågar fået barn.
I de sidste 3 år har vi ikke rigtig snakket sammen, grundet hans (nu x) kæreste, men da de så gik fra hinanden genoptog vi kontakten.
Jeg ser os som RIGTIG gode venner, og jeg er glad for at have ham tilbage i mit liv, da vi har det rigtig sjovt sammen.
I tirsdag erklærede han så sin kærlighed til mig. Jeg har åbenbart noget han altid vil falde for (hans egne ord), og han ville bare lige fortælle det, inden jeg fattede mistanke selv.
ALT respekt til det.
Jeg fortæller ham så er jeg er glad for hans ærlighed, men at jeg ikke kan se os sammen igen, men at jeg sætter stor pris på vores venskab, og at det vil jeg helst ikke miste.
Dette er han fuldtud indforstået med, og så er samtalen over 
I fredags er vi så i byen, og har det rigtig sjovt.
MEN, da min eks-kæreste bliver fuld, kan han åbenbart ikke skelne mellem følelser og venskab.
Hvergang jeg nærmede mig en kammerat, eller dansede med en ven af det modsatte køn, kom min eks-kæreste hen og bad mig om at lade være, når han var i nærheden og sagde at jeg var klam, hvis jeg lavede noget med andre end ham! 
Dette gjorde mig rigtig sur og frustreret, og derfor endte det med at vi kom op og skændes.
Jeg synes ikke det er et hensyn jeg skal tage til ham. Selvfølgelig kunne jeg ikke finde på at finde en ny fyr, BARE for at få eks'en ned med nakken, men hvis jeg nu fandt en der var interessant for mig, så ville jeg altså ikke bryde mig om at min eks-kærestes følelser skulle sætte en stopper for det!
Det endte med at jeg sendte ham hjem fra byen - Han var SÅ fuld.
Det skal også lige siges at han selv render rundt med forskellige tøser, og tager damer med hjem, når han er i byen, hvilket jeg bare synes er fedt, nu hvor han er single og skal more sig 
Jeg har så diskuteret dette med en ven og to veninder.
Min ene veninde mener at jeg SKAL tage det hensyn til min eks-kæreste, og min ven og den anden veninde, mener at jeg har gjort mit for at udtrykke hvordan jeg har det med eks-kæresten, og så skal jeg ikke gøre mere.
Hvad mener I ? Skulle jeg virkelig have vist ham det hensyn, eller hvordan? Jeg er lidt småforvirret må jeg indrømme!
Kom gerne med jeres syn på sagen 

Anmeld