JM imorgen! lidt langt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Nanastep

Hej damer..

jeg skal til JM imorgen 39+4 jeg har termin på fredag, og håber sådan at min dejlige dreng gerne snart ville komme ud, jeg har de sidste 4uger ikke haft det så godt, Bækkenløsning - kløe - udslet - wc besøg og ingen søvn!. jeg er så træt hver dag sover højst 4timer hver nat og hvis der er noget der er vigtigt lige nu så er det søvn inden fødslen! - får svar på mine blodprøver imorgen tidlig ang min lever pga udslet og kløe, . men har bare sådan brug for at føde nu, jeg kan virkelig ikke mere, min krop er brugt og ville rigtig gerne slappe af! nu har jeg læst om mange der har fået lavet en hindeløsning 39+4 hos JM, tror i at jeg kan få min jjm til det! hvis jeg nu fortæller hende hvordan jeg har det osv, hun ved godt jeg ikke har det godt mere nu,..

tuder flere gangen om dagen pga søvn mangel .. min krop er så belastet!! ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her, havde bare brug for at komme ud med det !!

sorry jeg brugte din tid!

Knus Nana 39+3 - som håber på en fødsel SNART!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

signe.

Nanastep skriver:

Hej damer..

jeg skal til JM imorgen 39+4 jeg har termin på fredag, og håber sådan at min dejlige dreng gerne snart ville komme ud, jeg har de sidste 4uger ikke haft det så godt, Bækkenløsning - kløe - udslet - wc besøg og ingen søvn!. jeg er så træt hver dag sover højst 4timer hver nat og hvis der er noget der er vigtigt lige nu så er det søvn inden fødslen! - får svar på mine blodprøver imorgen tidlig ang min lever pga udslet og kløe, . men har bare sådan brug for at føde nu, jeg kan virkelig ikke mere, min krop er brugt og ville rigtig gerne slappe af! nu har jeg læst om mange der har fået lavet en hindeløsning 39+4 hos JM, tror i at jeg kan få min jjm til det! hvis jeg nu fortæller hende hvordan jeg har det osv, hun ved godt jeg ikke har det godt mere nu,..

tuder flere gangen om dagen pga søvn mangel .. min krop er så belastet!! ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her, havde bare brug for at komme ud med det !!

sorry jeg brugte din tid!

Knus Nana 39+3 - som håber på en fødsel SNART!

sender lidt ve-støv, og  for at din JM kan lave en hindeløsning....

Anmeld

14. marts 2011

Nanastep

taak det har jeg virkelig brug for!

Anmeld

14. marts 2011

Najsen86

fingre for at du  kan få lavet en hindeløsning i morgen.. og så sender jeg lige lidt vestøv

Anmeld

14. marts 2011

Nanastep

Najsen86 skriver:

det håber jeg bestemt også  taak for ve støv. kan jeg godt bruge hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.