jeg er så gal!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg sidder som sædvanlig og kigger lidt rundt på baby.dk... jeg hopper ind på min børns bonusmor's side og får øje på et billede hvor min datter er i bad. og ja man kan næsten se alt på hende  min første tanke er "hvad fanden tænker hun på"!!!!! med alle de pædofile der render rundt at hun så lægger sådan et billede ud hvor alle kan se det.

jeg måtte bare ud med det her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

TbCp

Anonym skriver:

jeg sidder som sædvanlig og kigger lidt rundt på baby.dk... jeg hopper ind på min børns bonusmor's side og får øje på et billede hvor min datter er i bad. og ja man kan næsten se alt på hende  min første tanke er "hvad fanden tænker hun på"!!!!! med alle de pædofile der render rundt at hun så lægger sådan et billede ud hvor alle kan se det.

Så har du vel bedt hende fjerne billedet?!?!

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Så har du vel bedt hende fjerne billedet?!?!

jeg har ringet til deres far og bedt om at få det fjernet med det samme!

Anmeld

14. marts 2011

Enayia

Anonym skriver:

Hmm, ja måske ikke det smarteste, slet ikke uden din accept. Hvis det var mig ville jeg skrive til hende og spørge om ikke hun vil fjerne det igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.