Sko på nettet til de små - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

patella

Hej

Er der nogen der kender et godt sted på nettet og købe sko til de helt små - str. 23. Var på udkig i byen i dag, men der var kun brune (rigtig fede) skindsko. Men jeg vil gerne have sorte, så de passer til alt. 

Nogen der har gode erfaringer med et sted på nettet - hvor det også er er til at betale sig fra

Patella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

foto på lærred

Personligt ville jeg være varsom med at købe sko over nettet. Det er jo ikke alle sko der passer til alle børnefødder. Nogle har høje vrist, andre børn brede fødder osv. Jeg ville anbefale en "rigtig- ikke online" skobutik hvor barnet er med. I de små størrelser er det ekstra vigtigt at de får de rigtige sko i starten.

Hvis du stadigvæk gerne vil bestille på nettet, kan jeg desværre ikke hjælpe, men måske nogle andre kan komme med et par gode links.

Anmeld

14. marts 2011

patella

foto på lærred skriver:

Personligt ville jeg være varsom med at købe sko over nettet. Det er jo ikke alle sko der passer til alle børnefødder. Nogle har høje vrist, andre børn brede fødder osv. Jeg ville anbefale en "rigtig- ikke online" skobutik hvor barnet er med. I de små størrelser er det ekstra vigtigt at de får de rigtige sko i starten.

Hvis du stadigvæk gerne vil bestille på nettet, kan jeg desværre ikke hjælpe, men måske nogle andre kan komme med et par gode links.

Det har du jo nok egentlig ret i! Hmm det er dog træls når de kun har brune sko ligenu. Man er jo lidt forfængelig på sit barns vegne Måske jeg bare skulle lede lidt videre nede i byen.

Anmeld

14. marts 2011

patella

Andre der har en mening om det her?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.