Misselbek skriver:
Jeg fik lavet mine bryster Sidste år i januar, og de er ikke engang færdige med at sætte sig som de skal, og nu er jeg så gravid. De er MEGET ømme, normalt har jeg ingen følelse i dem pga minimal lammelse fra min operation, pga nerverne ikke er helet endnu.
Men mit spørgsmål er så: hvad sker der nu? bliver de bare MEGET større? og forsvinder det igen efter man har født?
Håber nogen kan svare på det, er lidt fortvivlet.
Mine ligner sig selv og blev ikke kæmpestore under graviditeten. Til gengæld har jeg lært, at det der med, at amning med silikonebryster ikke er noget problem, er en halv sandhed. Ja, jeg kunne i teorien amme, men på grund af silikonen kunne der ikke være de mængder mælk, som det krævedes for at amme fuldt ud. Det gjorde, at jeg måtte stoppe efter tre uger, fordi den stakkels dreng sultede og jeg tørrede ud, fordi han til sidst slet ikke gad at spise fra de vindtørre kasser
. Mine ligger over brystmusklen, jeg ved ikke, om det gør en forskel her. Jeg var blevet advaret på barselsgangen af en erfaren sygeplejerske, som fortalte mig, at det var et stærkt stigende problem. Nu ved jeg til næste gang, at jeg i stedet må malke ud, så han kan få det, der er, og så supplere op med MME.
Anmeld