Mens-smerter i uge 36...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.490 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Dorthe1986

Hej piger

Jeg er i dag 35+4, så vi nærmer os jo stille og roligt terminen

Jeg har de sidste par dage fået flere og flere plukveer, altså hvor det bare spænder og ma´ven bliver hård. I dag har jeg så også haft menstruationslignende smerter i en 20 minutters tid cirka... de er holdt op igen, nu hvor jeg slapper af... men hvad kan det betyde?

Jeg har selv på fornemmelsen at jeg ikke kommer til at gå tiden ud, men kommer til at føde før terminen, men han må da godt vente lidt endnu, da der jo stadig er en måned til terminen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Fru Nielsen

Er helt alm at få sådanne smerter sidst i graviditeten... det hele er tungt, og det er ved at være godt hårdt for kroppen....

Anmeld

14. marts 2011

Muffinmus

jeps, sådan havde jeg det med begge unger 3-4 uger før termin og og helr frem til fødslen....de kom 40+0 og 38+0:-)

Anmeld

14. marts 2011

Dorthe1986

Åh, det var godt at høre!

Anmeld

14. marts 2011

Dittemor26

sådan havde jeg det den sidste uge op til fødslen, "menstrautionsmertene" tog til hen mod fødslen. Fødte 38+0

Anmeld

14. marts 2011

Dorthe1986

Dittemor26 skriver:

sådan havde jeg det den sidste uge op til fødslen, "menstrautionsmertene" tog til hen mod fødslen. Fødte 38+0

Den sidste uge? Jamen så bliver det jo spændende om han virkelig kommer før tid, som jeg selv tror på han gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.