Stjernetegn. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Enayia

Blop'ens Mor skriver:

Hehe.. kan du finde ud af at lægge dem?

Fik nogen i 15 års fødselsdags gave og har fiflet lidt med det siden, men ja, jeg tror snart de ender op som noget billed-collage halløj, da jeg synes de er super decorative.

Jeah, med vejledningen ved hånden Har ikke brugt dem i nogle år, så kan dælme ikke huske hvordan man gør. Du kan jo ligge dem med fortid, nutid, fremtid, det er nemt nok, men man skal også huske betydningen, som også kan variere efter om kortet vender på hovedet

Ja der er flere måder at gøre det på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Jesuisunefemme

Enayia skriver:

Jeah, med vejledningen ved hånden Har ikke brugt dem i nogle år, så kan dælme ikke huske hvordan man gør. Du kan jo ligge dem med fortid, nutid, fremtid, det er nemt nok, men man skal også huske betydningen, som også kan variere efter om kortet vender på hovedet

Ja der er flere måder at gøre det på

Okay.. Så lyder det til vi er rimelig meget på samme stadie med det tarot halløj, jeg tror ikke der kommer en dag hvor jeg kan huske alle de kort i hovedet.

Anmeld

14. marts 2011

Jesuisunefemme

TbCp skriver:

Det må jeg prøve at gøre
Kan du anbefale nogle gode sider?

Jeg vil anbefale bare at google sætninger i retning af "genrelt om tyren" eller "generelt om stjernetegn" Good luck, det er en ret spændende verden, når man først kommer i gang.

Anmeld

14. marts 2011

dorthemus

Jeg er tvilling med skytten som acsendent og det passer meget godt...både med hensyn til det kommunikative, udlængslen og det sociale aspekt...bl.a.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.