Bulgarien har nogen været her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

JuelZ

mamiolvi skriver:

http://www.spies.dk/bulgarien/albena/sungarden-fla mingo?ItemId=6738&TravelFinderQuery=0%3ad00010 1016730%3ad2011060712676%3a0%3a8%3af0%3a0%3a6731%3 a1_c5_42%3a42%3a10%3a10%3a11%3af1%3a0%3a&Query DepID=12676&QueryCtryID=6730&QueryDestID=0 &QueryAreaID=0&QueryResID=6731&QueryDe pDate=20110607&QueryUnits=0&QueryAges=42%2 c42%2c10%2c10%2c11&QueryDur=8&QueryType=1& amp;_flowCharterBooking=868920f1-8090-4c15-a13f-03 a62633bc7a

Har nogen været på det hotel og er det ok? er der varmt i juni .. Jeg har været i Bulgarien i Sunny Beach i maj og okt, der var ikke sådan varmt varmt.. Vi skulle have varmt tøj på om aften..
Hvad er jeres erfring

Har ikke lige været på det hotel, men har været på et der ligger meget tæt på dette hotel, og har fået at vide at hotellet her er DEJLIGT!! plus det ser jo mega skønt ud ...
juni måned ? tjoooo jeg synes der er ok dejlig varmt, der er sådan lige tilpas synes jeg... men det er jo en smagssag ...

Anmeld

14. marts 2011

Swerg

Jeg var der for nogen år siden .. Det var FEEEEDT !!!

-Men vil ikke anbefale det hvis man har børn med.. Det er fest og farver, støj om natten og fulde mennesker..

Min X var der for 2 år siden, og de blev ''rullet'' flere gange dernede .. Altså de lokale stjal deres penge.. Du ved, ''hænderne op, eller bukserne ned'' ....

Anmeld

14. marts 2011

Albert/Alberthe1

Jeg har desværre ikke været på lige det hotel, men har tilgengæld været i Bulgarien i Juni måned op til flere gange og jeg synes jo det er helt perfekt. Vi er i hvertfald kommet brune hjem, den ene gang havde min kæreste fået så meget sol at han havde fët en 3. grads forbrændning på ryggen, men torsken ville heller ikke bruge solcreme.. Tro mig, det gør han nu!!

Håber det hjælper dig

Anmeld

14. marts 2011

mamiolvi

Elias<3 skriver:

Jeg var der for nogen år siden .. Det var FEEEEDT !!!

-Men vil ikke anbefale det hvis man har børn med.. Det er fest og farver, støj om natten og fulde mennesker..

Min X var der for 2 år siden, og de blev ''rullet'' flere gange dernede .. Altså de lokale stjal deres penge.. Du ved, ''hænderne op, eller bukserne ned'' ....

Nu er det jo Albena og ikke Sunny beach vi skal til, Albena skulle være meget familie venlig...

Anmeld

14. marts 2011

Swerg

mamiolvi skriver:

Nu er det jo Albena og ikke Sunny beach vi skal til, Albena skulle være meget familie venlig...

Undskyld ! Min fejl

Anmeld

14. marts 2011

XXSS

Vi skal også til bulgarien til august med to unger, 8-10 km udenfor sunny beach, jeg håber at det bliver super fedt og at vejret er godt kender hellere ikke til bulgarien. Håber I får en god ferie

Anmeld

14. marts 2011

mamiolvi

Tanja78 skriver:

Vi skal også til bulgarien til august med to unger, 8-10 km udenfor sunny beach, jeg håber at det bliver super fedt og at vejret er godt kender hellere ikke til bulgarien. Håber I får en god ferie

jeg kender godt bulgarien, men det er sunny beach jeg har været i, uden børn...jeg syntes bulgarien er et fedt land, der er varmt om sommere, billigt og hurtig at komme til...
Men denne gang med tre børn... Og kender ikke området Albena...Vi kommer afsted 2 voksne og 3 børn for 11000 kr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.