det gik ikke længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anonym trådstarter

ja, så er mig og herren gået fra hinanden. det gik simpelthen ikke længere , det bliver en rigtig hård periode vi begge går i møde, men det er helt sikkert bedst sådan.. det er ekstrem hårdt, lige nu og har rigtig svært ved at overkue komcekvenserne af det, og er rigtig bange og utryk for at blive alene :/. - inderst inde ville jeg ønske vi kunne blive sammen, jeg elsker ham virkelig højt - men der er også bare ting jeg ikke længere kan acceptere.

- skal nok senere hen fortælle hvem jeg er - lige nu har jeg bare brug for at snakke med folk, osv.. men sådan er det jo.

hvor langt tid kan man egentlig regne med at man er rigtig ked af det og sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Dittemor26

Åh, det er synd for dig. Intet gør så ondt som "ondt i kærligheden". Men nogle gange er det hårdeste at tage beslutningen. Håber alt godt for dig fremover

Anmeld

14. marts 2011

Swerg

Føler med dig 100 %

Vi er også gået fra hinanden i lørdags efter 3 år ...

Det skal nok gå alt sammen..

Anmeld

14. marts 2011

musse1

sender dig en masse  det har du i hvertfald brug for, håber det hele snart er på plads, hvis du skal ha en anden lejlighed osv.

Anmeld

14. marts 2011

eElak

Føler med dig - been there done that... 

Det er ikke til at sige hvor længe man er ked af det... For der er jo forskellige måder at gå fra hinanden på, og vores følelsesbarometre er dybt forskellige.... 

MEn jeg kan fortælle dig at det helt klart bliver bedre - du skal bare over de værste bump på vejen først.. 

Anmeld

14. marts 2011

lollandpigen

Anonym skriver:

ja, så er mig og herren gået fra hinanden. det gik simpelthen ikke længere , det bliver en rigtig hård periode vi begge går i møde, men det er helt sikkert bedst sådan.. det er ekstrem hårdt, lige nu og har rigtig svært ved at overkue komcekvenserne af det, og er rigtig bange og utryk for at blive alene :/. - inderst inde ville jeg ønske vi kunne blive sammen, jeg elsker ham virkelig højt - men der er også bare ting jeg ikke længere kan acceptere.

- skal nok senere hen fortælle hvem jeg er - lige nu har jeg bare brug for at snakke med folk, osv.. men sådan er det jo.

hvor langt tid kan man egentlig regne med at man er rigtig ked af det og sådan?

FØler med dig.... Gik fra min eks kæreste i Januar 2008 da vores datter var 2 måneder og vores dreng var 5 år. Vi havde været sammen næsten 10 år, det er rigitgt hårdt og en hård periode venter.....

Jeg kom over det og bor i dag sammen med min dejlige kæreste og har fået en dreng mere, så du skal nok også komme videre...

Du får et  >:<med på vejen og har du behov for at snakke om det er du mere end velkommen til at skrive privat...

Held og lykke med det....

De største knus Dorthe

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Elias<3 skriver:

Føler med dig 100 %

Vi er også gået fra hinanden i lørdags efter 3 år ...

Det skal nok gå alt sammen..

tak, hvor er du sød. det her skete i sidste uge, vi har været sammen i fem år og vi har to børn sammen

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

sender dig en masse  det har du i hvertfald brug for, håber det hele snart er på plads, hvis du skal ha en anden lejlighed osv.

det skal jeg,

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

lollandpigen skriver:

FØler med dig.... Gik fra min eks kæreste i Januar 2008 da vores datter var 2 måneder og vores dreng var 5 år. Vi havde været sammen næsten 10 år, det er rigitgt hårdt og en hård periode venter.....

Jeg kom over det og bor i dag sammen med min dejlige kæreste og har fået en dreng mere, så du skal nok også komme videre...

Du får et  >:<med på vejen og har du behov for at snakke om det er du mere end velkommen til at skrive privat...

Held og lykke med det....

De største knus Dorthe

tusind tak, vil jeg gøre senere. det skal bare selvf ikke offentliggøres endnu, også derfor det er privat jeg skriver

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Føler med dig - been there done that... 

Det er ikke til at sige hvor længe man er ked af det... For der er jo forskellige måder at gå fra hinanden på, og vores følelsesbarometre er dybt forskellige.... 

MEn jeg kan fortælle dig at det helt klart bliver bedre - du skal bare over de værste bump på vejen først.. 

er jeg slet heller ikke i tvivl om, det er bare ikke til at bære, græder og græder og har samtidige børnene også. har fået helt ondt i maven af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.