amning med nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

MissJuels

Hej Piger.

Jer der har prøvet at amme med nr. 2 barn også, vil bare lige høre om det er ligeså smertefuldt i starten med brysterne som det var med nr. 1 barn? Eller er de hærdede? Jeg havde rigtig slemme sår osv. da jeg ammede min søn, og er nu gravid igen.. så er lidt nysgerrig om jeg skal forberede mig på det samme?

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

celkt

ved ikke om man er mere hærdet... måske lidt, men det vigtige er at du ved hvordan du skal gøre, så derfor får du sikkert mindre hudløshed og sår ud af det... Jeg har ammet alle mine tre, den første fik jeg regulære sår ved, nummer to var jeg hudløs og her ved nummer tre, har jeg faktisk ikke haft nogen gener... Så mon ikke det går bedre...

Anmeld

14. marts 2011

mor_sabina

Puha mon ikke det er meget individuelt. Førte gang gik det stort set smertefrit, men her anden gang gjorde det bare indsygt ondt synes jeg

Tror det må være afgørende m barnet sutter ordentligt?? Her giver jeg ihvertfald et lidt kort tungebånd skylden for den lidt længere opstart

Anmeld

14. marts 2011

XXSS

Min amning var mere smertefuld 2. gang, her fik jeg store sår - det føltes som om det tog 100 år om at hele.. Jeg fik ikke sår første gang. Så nej jeg tror desværre ikke på at man er mere hærdet måske psykisk, men ikke fysisk.

Anmeld

14. marts 2011

MissJuels

øvøv .. hehe

Anmeld

14. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hej Piger.

Jer der har prøvet at amme med nr. 2 barn også, vil bare lige høre om det er ligeså smertefuldt i starten med brysterne som det var med nr. 1 barn? Eller er de hærdede? Jeg havde rigtig slemme sår osv. da jeg ammede min søn, og er nu gravid igen.. så er lidt nysgerrig om jeg skal forberede mig på det samme?

Knus fra mig

Hvis 100 er lige så slemt som 1 gang, så vil jeg sige 2 gang var 90-95. : )

Anmeld

15. april 2011

sandratobias

Kan se det er længe siden der er blevet skrevet.. 
Men da jeg ammede 1. gang, havde jeg kun malkemaskine de første par uger inden han ku blive lagt til.. Så har ikk prøvet og amme fra start..
2. gang ammede jeg fra starten, og jeg havde ikk ondt, det var egentligt kun efterveerne.. Men selve amningen gjorde ikk ondt.. Håber da heller ikk det gør ondt ved dig..  

Anmeld

17. april 2011

MissJuels

sandratobias skriver:

Kan se det er længe siden der er blevet skrevet.. 
Men da jeg ammede 1. gang, havde jeg kun malkemaskine de første par uger inden han ku blive lagt til.. Så har ikk prøvet og amme fra start..
2. gang ammede jeg fra starten, og jeg havde ikk ondt, det var egentligt kun efterveerne.. Men selve amningen gjorde ikk ondt.. Håber da heller ikk det gør ondt ved dig..  

Okay , Tak for svar.

Men ja, det vel meget forskelligt - må bare håbe på det  bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.