Hvordan får i det til hænge sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Orkide86

Hej Alle sammen..

Ja jeg går lige nu på grundforløbet som tandklinikassistent, og er færdig om 14 dage, men har desværre ikke fået en elev plads..

Så jeg skal ud og findemig et job bagefter, men ved virkelig ikke hva jeg vil, men er jo nød til tage det første af det bedste.

Men problemet er at min kæreste er mark mand og de begynder jo i marken lige så snart jorden er klar.og så arbejder han jo 24,7 i en periode og holder lidt fri først på sommeren og så igang med at arbejde med fuld knald igen sidst på sommeren, så er jeg jo nød til skal have et job hvor jeg kan nå hente vores datter 16.10..

Kan slet ikke lige se hvordan jeg får det til hænge sammen?

Så kan jeg jo stort set ikke have et normalt job..

Hvordan får i det til hænge sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Orkide86

14. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det er vel ikke anderledes end når du bliver færdiguddannet Jeg er på deltid, for arbejde tager alt for meget af min fritid Men det er vel det du skal lede efter - et job på 30-32 timer om ugen

Anmeld

14. marts 2011

lollandpigen

Hejsa...

Er selv uddannet klinikassitent... Jeg var dog så heldig at få en elevplads men kan du ikke komme i praktik på skolen?? Ved at nogle fra min klasse kom i praktik på Panum i København fordi de ikke kune finde elevpladser.....

Anmeld

14. marts 2011

Muffinmus

tja, det hanlder vel til dels om held, om at bo det rigtige sted i forhold til arbejdet og om timing:-)

Her har vi begge fri ca 15.30 og den første skal være hentet kl 16.20, og vi har 45 min kørsel, så det kan lige lade sig gøre.

Når hun kommer i børnehave næste år har vi lidt mere tid at løbe på hvis vi en dag lige skal på posthuset eller lign. For det er der ikke meget tid til overs med nu.

Anmeld

14. marts 2011

Orkide86

lollandpigen skriver:

Hejsa...

Er selv uddannet klinikassitent... Jeg var dog så heldig at få en elevplads men kan du ikke komme i praktik på skolen?? Ved at nogle fra min klasse kom i praktik på Panum i København fordi de ikke kune finde elevpladser.....

Jo ville godt kunne komme i skolepraktik, men så skal jeg til Århus, og jeg bor i Nordjylland ved Brønderslev, så det ville jeg sket ikke kunne få til hænge sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.