Wii Sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Sabsy

Hej piger!Jeg sælger min Wii da jeg aldrig bruger den - og tænker derfor at andre kan have glæde af den..Der er tre controllere med, et ekstra stik til controllere (til eks boksning)..Der er Wii sport og et fodboldsspil med.. Den et chippet så den kan spille ALLE spil - selv brændte.. Oveni det ligger der omkring 30spil på den bla. tetris, jagtspil, skydespil og arkade Den er hvid..Giv et bud - Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

christensen86

Hvilken prisklasse overvejer du at sælge den til?

Anmeld

15. marts 2011

Kongmulle

Pris ide?

Anmeld

15. marts 2011

Sabsy

Kongmulle skriver:

Pris ide?

1000,- men kan forhandle

Anmeld

15. marts 2011

Sabsy

christensen86 skriver:

Hvilken prisklasse overvejer du at sælge den til?

1000,- men kan forhandle..

Anmeld

15. marts 2011

tinasmor

Er du interesseret i at sælge den ene controller for sig selv?

Anmeld

15. marts 2011

tinasmor

Bubbes skriver:

Hej piger!Jeg sælger min Wii da jeg aldrig bruger den - og tænker derfor at andre kan have glæde af den..Der er tre controllere med, et ekstra stik til controllere (til eks boksning)..Der er Wii sport og et fodboldsspil med.. Den et chippet så den kan spille ALLE spil - selv brændte.. Oveni det ligger der omkring 30spil på den bla. tetris, jagtspil, skydespil og arkade Den er hvid..Giv et bud - Sabrina

Hov citerer dig lige så du kan se jeg har skrevet

Anmeld

15. marts 2011

Kongmulle

Bubbes skriver:

1000,- men kan forhandle..

Okay sender lige en pb

Anmeld

15. marts 2011

Marie1

Bubbes skriver:

Jeg vil gerne give 800 kr for den. og så betaler jeg selvfølgelig porto (bor på lolland).

Hvad siger du til det?

Det er fint nok med mig hvis der kun er 2 controllere med..

Anmeld

15. marts 2011

Sabsy

Kongmulle skriver:

Okay sender lige en pb

Du sender bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.