Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise86 skriver: Hvor kan man købe den såkaldte hjertepude mod fladt baghovedi en fysisk butik?
Hvor kan man købe den såkaldte hjertepude mod fladt baghovedi en fysisk butik?
Man kan få dem i ønskebørn, puden hedder vist lovenest eller sådan noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarah Foged skriver: har selv bestilt en på babygear.dk i tirsdags, fik den onsdag, de har hurtig levering
har selv bestilt en på babygear.dk i tirsdags, fik den onsdag, de har hurtig levering
Maja84 skriver: Man kan få dem i ønskebørn, puden hedder vist lovenest eller sådan noget
Maise86 skriver: Hvad for en fragt valgte du?
Hvad for en fragt valgte du?
GLS
har ikk set den i ønskebørn , det er en ergonomisk babypude, i mærket babymoov
første billed er puden, andet biller ligger min dreng med den
Sikke en fin opfindelse - men hvor er de dog dyre Især når man skal have 2 stks...
Men så længe de hjælper - men det er vel ikke noget man skal bruge?
ulleby skriver: Sikke en fin opfindelse - men hvor er de dog dyre Især når man skal have 2 stks... Men så længe de hjælper - men det er vel ikke noget man skal bruge?
Prisen er det værd
du behøver dem ikk, så længe deres hoveder ikk begynder at blive flade eller skæve
sarah Foged skriver: Prisen er det værd du behøver dem ikk, så længe deres hoveder ikk begynder at blive flade eller skæve
Mange tak - så tror jeg det er sådan en ting der kommer på afventer listen
ulleby skriver: Mange tak - så tror jeg det er sådan en ting der kommer på afventer listen
Så lidt
ja det er jo slet ikk sikkert i får brug for den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128