nogen der kender til kodein ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Mor1012

jeg måtte droppe tradolan tabletter, da jeg fik det meget dårligt.... idag er jeg startet på 1 tablet kodein ( for smerter, da jeg har fåer facet led syndrom i ryggen ) men jeg bliver os mega svimmel af dem og kvalme :/

har i andre haft det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Mor1012

14. marts 2011

Halbschön

Emilie2010 skriver:

jeg måtte droppe tradolan tabletter, da jeg fik det meget dårligt.... idag er jeg startet på 1 tablet kodein ( for smerter, da jeg har fåer facet led syndrom i ryggen ) men jeg bliver os mega svimmel af dem og kvalme :/

Jeg kender kun til dem som fagperson(sygeplejerske)... Og de bivirkninger som du beskriver, er nogle af de mest almindelige bivirkninger ved indtagelse af tbl. Kodein...

Ring til din læge, og fortæl at du oplever mange bivirkninger ved dem, så kan det være han kan give dig en anden type smertestillende..

Anmeld

14. marts 2011

Brams

Emilie2010 skriver:

Jeg har fået (og får stadig en gang imellem) Kodein ifm. en discusprolaps i ryggen. Har dog ikke bemærket kvalme eller svimmelhed. Men det lyder som om det sagtens kunne være en af bivirkningerne

Anmeld

14. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Emilie2010 skriver:

Ja Jeg tager dem efterbehov og har gjort det i årvis nu de er god syntes jeg min er på 25 mg tager dem altid om aften inden sengetid pga ryggen + to pamoler eller ligne.

kan ske jeg også tager dem om morgen.

Jeg har ingen kvalme osv på dem anden de hjælper med af have mindre ondt i ryggen eller af og til har jeg slet ikke ondt..

Henriette

Anmeld

14. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg kunne have det lidt i starte især unden mad i mave så nu tager jeg altid lidt mariekiks om aften og morgen inden jeg tager pillerne eller lige efter.

Så i langtid har jeg ikke mærke svimmelhed og kvalme..

Tro du skal søger for lidt mad inden da og tro også det er meget normal man kan få det sådan men ellers snak med lægen om det..

Henriette

Anmeld

14. marts 2011

Majeha

Jeg blev nærmest høj af dem. Ved ikke dosen, men var ordineret til en nyrepatient. Synes det var som at være skæv på hash. Fik dog ikke kvalme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.