Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PiaR skriver: - Dejligt, at de hygger sig sammen de to hygge drenge...har du modtaget min mail Majbritt ???
MaleneP skriver:Når de har talt til 100, så begynder du at sige "tak for sangen" :D Men dygtige er de .. Hav en super dag, og fortsat god weekend.. Knus Malene, som vil drage i sommerhus med Frederikke ...
twinboys skriver:MaleneP skriver:Når de har talt til 100, så begynder du at sige "tak for sangen" :D Men dygtige er de .. Hav en super dag, og fortsat god weekend.. Knus Malene, som vil drage i sommerhus med Frederikke ...Åhhh de måtte tælle til en million hvis det var det...Er bare så stolte af dem...Majbritt
twinboys skriver:PiaR skriver: - Dejligt, at de hygger sig sammen de to hygge drenge...har du modtaget min mail Majbritt ???Hej jeg har pakket dine varer og de er klar til afsendelse...Og jepper har modtaget din mail...Majbritt
eliasogmor skriver:twinboys skriver:MaleneP skriver:Når de har talt til 100, så begynder du at sige "tak for sangen" :D Men dygtige er de .. Hav en super dag, og fortsat god weekend.. Knus Malene, som vil drage i sommerhus med Frederikke ...Åhhh de måtte tælle til en million hvis det var det...Er bare så stolte af dem...Majbrittøhm..havde du nogle bluser i 74/80? måske..knus
PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver: - Dejligt, at de hygger sig sammen de to hygge drenge...har du modtaget min mail Majbritt ???Hej jeg har pakket dine varer og de er klar til afsendelse...Og jepper har modtaget din mail...Majbrittiii hvor jeg glæder mig til at modtage mit lækre sengetøj har fået lov at røre ved Eva's og det er bare lækkert.... Knus og god lørdag aften til dig Majbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128