Jeg er gravid med mit andet barn nu og jeg har en dreng på 3 år. Vi har boet i Århus under begge graviditeter og hører derfor til jordemodercenter i Århus Nord.
Desværre er jeg alt andet end tilfreds med behandlingen der, jeg "håbede" lidt på at jeg var uheldig første gang og at de dermed ville have oppet sig nu (da de også er flyttet til nye lokaler osv.) men det er desværre ikke tilfældet (synes jeg). De jordemødre jeg har mødt er ikke grundige, de hører ikke efter, de er ikke specielt imødekommende og man går derfra med en tom fornemmelse og måske mere nervøs end følelsen af at være i gode hænder. Nu fik jeg (heldigvis??) kejsersnit første gang, men det skræmmer mig da at jeg måske skal føde sammen med en af dem jeg har mødt! Det skal lige siges jeg kun har været der en gang denne graviditet, men har fået et brev med de andre tider (det kunne hun ikke oplyse da jeg var der øøh) og allerede dér kan jeg se at hun SLET ikke har hørt efter. Det tog nu heller ikke de 40 minutter spom de "lover" på deres hjemmeside at være der og hun gad ikke tjekke hjertelyd.
Har andre erfaringer med jordemødrene i Århus (gerne nord)??
Anmeld