Let svangerskabsforgiftning.. :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anaglad

Hej derude..

Jeg har i den sidste trimester af graviditeten været lidt plaget af hovedpine og hævede fødder.. har også haft lidt flimmer for øjnene.. har så været til kontrol og fandt ud af, at mit blodtryk er ret høj.. Så nu har jeg fået at vide, at jeg har "let svangerskabsforgiftning" og skal ligge meget ned og tage den meget med ro resten af tiden.. Det gør jeg selvfølgelig for jeg vil jo gerne have at bette manden bliver i maven så længe som muligt og, at jeg ikke kommer til skade.. er heldigvis 35+6 i dag så det er godt.

Jeg skal dog liiiiige få vasket hans tøj så det er klar, når han så kommer til.

Er der nogen derude, som har haft noget lignende og vil dele deres historie?

Kram, Ana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

regalprime

Øv hvor træls for dig Anaglad Havde selv en let svangerskabforgifting mente de, men prøver osv viste at der ikk var noget, men det endte desværre i aks i uge 34+4. Men pas godt på dig selv og bette manden inde i maven 

Anmeld

14. marts 2011

signe.

Anaglad skriver:

Hej derude..

Jeg har i den sidste trimester af graviditeten været lidt plaget af hovedpine og hævede fødder.. har også haft lidt flimmer for øjnene.. har så været til kontrol og fandt ud af, at mit blodtryk er ret høj.. Så nu har jeg fået at vide, at jeg har "let svangerskabsforgiftning" og skal ligge meget ned og tage den meget med ro resten af tiden.. Det gør jeg selvfølgelig for jeg vil jo gerne have at bette manden bliver i maven så længe som muligt og, at jeg ikke kommer til skade.. er heldigvis 35+6 i dag så det er godt.

Jeg skal dog liiiiige få vasket hans tøj så det er klar, når han så kommer til.

Er der nogen derude, som har haft noget lignende og vil dele deres historie?

Kram, Ana

først en krammer til dig!  aldrig sjovt at få den besked, for det sætter tankerne igang... du kan læse om mit forløb her:

https://www.baby.dk/debat/77641pi1/foedselsberetninger/hasse-foedt-i-uge-24-d--30-april-2010-fb.aspx

dog var jeg ikke så langt henne som du..

Kram signe og hasse

Anmeld

14. marts 2011

Anaglad

regalprime skriver:

Øv hvor træls for dig Anaglad Havde selv en let svangerskabforgifting mente de, men prøver osv viste at der ikk var noget, men det endte desværre i aks i uge 34+4. Men pas godt på dig selv og bette manden inde i maven 

Ok.. håber det gik ok med kejsersnittet? Hvordan fandt de ud af, at nu skulle du have en aks? Mine blodprøver viser heller ikke noget.. men jeg har alle andre symptomer.. Så må lytte til dem jo..

Hvor længe er det siden din lille kom til verden? Tak for din historie.

Anmeld

14. marts 2011

MaliksMor

Jeg fik også let svangerskabsforgiftning.

og endte med ak i uge 35+1, min dreng havde ingen næring fået i en månede pga. en del af moderkagen ikke fungerede. Så han var meget lille da han blev født. 1500g og 43cm. Mine nyrere havde også taget skade. Så vi lå indlagt i 14 dage, og blev udskrevet da Malik vejde 1900g.

Du må endelig skrive hvis du har nogle spørgsmål.

Håber at den lille bliver inden i maven, endnu held og lykke med det..

Anmeld

14. marts 2011

Anaglad

Mor-til-Hasse skriver:

først en krammer til dig!  aldrig sjovt at få den besked, for det sætter tankerne igang... du kan læse om mit forløb her:

https://www.baby.dk/debat/77641pi1/foedselsberetninger/hasse-foedt-i-uge-24-d--30-april-2010-fb.aspx

dog var jeg ikke så langt henne som du..

Kram signe og hasse

Mange tak for din historie! Det lyder da meget hårdt.. især at du kunne mærke alt ved ks og, at du først troede han ikke overlevede! Han havde en vild viljestyrke! Dejligt at han overlevede og, at han er velskabt og rask i dag.

Jeg håber vi kan gå en uge mere me ham i maven.. er jo 36 i morgen.. så hvis jeg kunne holde på ham en uge mere mindst.. så vil han blive betragtet som "født til tiden".. er glad for, at jeg skal til kontrol igen i morgen!

Kram til dig.

Anmeld

14. marts 2011

Anaglad

CamillaRH skriver:

Jeg fik også let svangerskabsforgiftning.

og endte med ak i uge 35+1, min dreng havde ingen næring fået i en månede pga. en del af moderkagen ikke fungerede. Så han var meget lille da han blev født. 1500g og 43cm. Mine nyrere havde også taget skade. Så vi lå indlagt i 14 dage, og blev udskrevet da Malik vejde 1900g.

Du må endelig skrive hvis du har nogle spørgsmål.

Håber at den lille bliver inden i maven, endnu held og lykke med det..

Hej..

Det lyder hårdt.. hvordan fandt de ud af, at din moderkage ikke fungerede optimalt? Jeg var til en ekstra UL i sidste uge, hvor de målte ham til at veje ca. 2373kg.. så jeg tror han vokser da.. men nu bliver jeg helt bekymret!

Må lige spørge ind til det i morgen, når de skal tjekke mig igen..

Anmeld

14. marts 2011

signe.

Anaglad skriver:

Mange tak for din historie! Det lyder da meget hårdt.. især at du kunne mærke alt ved ks og, at du først troede han ikke overlevede! Han havde en vild viljestyrke! Dejligt at han overlevede og, at han er velskabt og rask i dag.

Jeg håber vi kan gå en uge mere me ham i maven.. er jo 36 i morgen.. så hvis jeg kunne holde på ham en uge mere mindst.. så vil han blive betragtet som "født til tiden".. er glad for, at jeg skal til kontrol igen i morgen!

Kram til dig.

ja det var en brsk omgang,,

De skal nok holde godt øje med dig..  for at du går mindst til uge 37

Anmeld

14. marts 2011

Anaglad

Mor-til-Hasse skriver:

ja det var en brsk omgang,,

De skal nok holde godt øje med dig..  for at du går mindst til uge 37

Takker Tager lige en slapper på sofaen nu. Har fået at vide, at jeg skal hvile mig mindst to gange om dagen fra nu af. Hav en god dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.