Brændeovn eller ingen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i en brændeovn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.507 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

twinboys

Åhhh jeg nyder vores brændeovn rigtig meget... Den varmer vores hus op og det er så flot og hyggeligt med en brændeovn... Nu er jeg nysgerrig om i har en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Honningblomst

Vi HAR haft og jeg skal aldrig nogen sinde have sådan en igen...det sviner og varmen synes jeg var meget svær at holde ud.
Nej, det er nok ikke lige mig, så jeg har takket nej til en i mit lille hus...
Knus..

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

Ja det har vi... vi er glade for vores... MEN, jeg må give Eva ret, den sviner som bare pokker og det er jeg IKKE glad for...

Knus Pia

Anmeld

11. oktober 2008

fam.4xc

Passer ik lige ind i en 3 værelses lejlighed

Hyggen kan jeg godt se ved det men har det som Eva at det hurtig blir en kvalm varme hvis det er i for små rum...

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Ja det har vi... vi er glade for vores... MEN, jeg må give Eva ret, den sviner som bare pokker og det er jeg IKKE glad for...

Knus Pia

Ja, det er nok det største minus og så fordelingen af varmen, som ikke altid hos mig var så god.
Hjalp nok ikke at det var eneste varmekilde...men billigt, det var det sørme..vi varmede huset op for få hundrede kroner om året...(tak Junckers...)
knus..

Anmeld

11. oktober 2008

Heidi.

Har svaret nej, og vi skal aldrig have en.. Min store datter kan nemlig ikke tåle partiklerne fra den.
Kh Heidi

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia

Ja, det er nok det største minus og så fordelingen af varmen, som ikke altid hos mig var så god.
Hjalp nok ikke at det var eneste varmekilde...men billigt, det var det sørme..vi varmede huset op for få hundrede kroner om året...(tak Junckers...)
knus..

He he... ja tak Junckers det siger vi også  ...

Ja den kan til tider godt blive for varm det vil jeg give dig ret i... Knus Pia..

Anmeld

11. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg kunne godt tænke mig en, men det bliver nok ikke mens vi bor i boligforening

Anmeld

11. oktober 2008

MorCamilla

Vi har ingen, men nøj hvor ville jeg gerne have en, det er bare så hyggeligt med brændeovn, men vi synes ikke rigtig vi har plads til den...

Anmeld

11. oktober 2008

Lise

Ja! Og jeg ELSKER den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.