symtomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anonym trådstarter

Heej i dejlige piger..

Jeg er bare lidt nysgerrig..

Tænkte på hvilke symtomer i havde på graviditeten de første 10-12 uger? I må gerne skrive hvornår i havde hvilke symtomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Heej i dejlige piger..

Jeg er bare lidt nysgerrig..

Tænkte på hvilke symtomer i havde på graviditeten de første 10-12 uger? I må gerne skrive hvornår i havde hvilke symtomer?

Ømme bryster omkring 6. uge, pletblødning da ægget satte sig fast i 3. uge, små niv i livmoderen omkring 4.-5. uge

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Ømme bryster omkring 6. uge, pletblødning da ægget satte sig fast i 3. uge, små niv i livmoderen omkring 4.-5. uge

og ellers ikke andre symptomer? for jeg syntes nemlig ikke rigtig jeg har haft nogen de sidste uger ca. siden uge 7-8.. jeg har ikke haft ømme bryster ikke hvor det har været helt vildt slemt..

Anmeld

14. marts 2011

Filippa & Liva

I starten ømme bryster og niven i underlivet..

Fra uge 5 kom kvalmen og den har været SLEM og har den stadig, går ind i uge 10 snart...

Anmeld

14. marts 2011

MigSS

Tissede 20 gange om dagen, kunne ikke ligge på min mave, kvamle, træthed + utrolig doven, og ømme bryster

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

Tissede 20 gange om dagen, kunne ikke ligge på min mave, kvamle, træthed + utrolig doven, og ømme bryster

jeg tisser utrolig meget.. og så er jeg begyndt at få utrolig meget luft i maven og skal på toilet konstant.. og det er bare træls med mit arbejde, for jeg sidder ved kassen i aldi.. 

Anmeld

14. marts 2011

MigSS

Det kan være symptom, det kan også bare være din krop der driller.. Når man går og tror man er gavid, kan det påvirke kroppen og man får symptomer som om man er, uden man egentlig er en test kan vise det, hvis din mens udebliver 1-2 uger, så tag test, før kan du ikke sikre dig resultatet, jeg kunne ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.